Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
  • Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
  • Chrome Mobil - Bilgisayar
  • Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar

Krankenversicherung AT/11 Belgesi

Turk ve Alman devlet daireleri: Turk Konsoloslugu'ndaki islemler, yabancilar dairesi, saglik sigortasi, isci vizesi, askerlik, ehliyet...
Cano
Mesajlar: 36
Kayıt: Çrş Haz 06, 2012 11:18 pm

Krankenversicherung AT/11 Belgesi

Mesaj gönderen Cano » Cum Eki 23, 2015 12:25 pm

Herkese merhaba arkadaslar,

2.5 yildir Almanya\'da okuyorum ve 1.5 yillik sigorta donemimde bahar altin cagini yasadim. Turkiye\'den AT/11 Belgemi alip direkt TK\'ya veriyordum ve buradaki saglik hizmetlerinden ucretsiz kafa rahat bir sekilde faydalanabiliyordum. Ama son 2 donemdir Turkiye bana belgemi vermiyordu ve burokrasi resmen benle dalga geciyordu hatta acik acik kucuk dusuruyordu neyse... Gecen ay Turkiye\'ye gittigimde neyseki herhalde secim arifesinden dolayidir bilmiyorum ama bana 2 doneminde AT/11 Belgesini verdiler. Cok Mutlu oldum ve dustum Almanya yollarina.

Ama cok ilginc, hersey film gibi!

Techniker Krankenkasse bana dedi ki senin bizde uyeligin yok ki. Sen bizde hic uye degildin. Senin uyeligin bizde "Storniert!" dedi. Hayydeeee! Gelde simdi burdan olayla mucadele et.;(
Halbuki ben belki 10 defa doktora gittim TK kartimla ve simdiye kadar hic sorun cikmadi. Hem oyle bise olsa once beni sonra da universiteme bilgilendirme mektubu yollamalari gerekmez miydi?

Simdi ben bu adamlara bu AT/11 Belgesini Nasil anlatmaliyim? Yoksa belgeyi ben mi yanlis anladim.

Doktora gidince bendeki TK kartiyla gitmeyeyim mi diyorum, yok diyor o karti kir diyor sen kendine kartini Turkiye\'den saglik guvencenin oldugu yerden alman lazim diyor.

Acil yardim lutfen...!

Cano
Mesajlar: 36
Kayıt: Çrş Haz 06, 2012 11:18 pm

Krankenversicherung AT/11 Belgesi

Mesaj gönderen Cano » Cum Eki 23, 2015 12:34 pm

Arkadaslar bu duruma ACIl bir yardim eli lutfen....!! :(

Frankfurter
Mesajlar: 205
Kayıt: Prş Ağu 21, 2014 7:50 pm

Krankenversicherung AT/11 Belgesi

Mesaj gönderen Frankfurter » Cum Eki 23, 2015 10:44 pm

Bu yaziyi TK\'ye ver, olmazsa da, yazidaki TK\'da daha once sigortali oldugun ibareleri degistir ve diger tum saglik sigortalarini dene.

Sehr geehrte Damen und Herren,

aufgrund des bestehenden Abkommens zwischen der Bundesrepublik Deutschland und der Republik Turkei uber Soziale Sicherheit vom 30.04.1964 bin ich nach §2.1a berechtigt, mit dem turkischen Sozialversicherungsnachweis, dem sogenannten AT/11 Formular, in Deutschland krankenversichert zu sein. Ich war fruher bei Ihrer Krankenkasse nach dem oben genanntem Muster krankenversichert und es lief bisher reibungslos. Da meine Krankenversicherung bei Ihnen vor Kurzem ohne Vorankundigung aufgehoben wurde, bitte Sie, dies zu korrigieren und mich bei Ihnen auf der Grundlage von meiner Sozialversicherung in der Turkei erneut zu versichern.

Mit freundlichen Grußen

Vor- und Nachname
Adresse
Mobil
(Unterschrift)

Cano
Mesajlar: 36
Kayıt: Çrş Haz 06, 2012 11:18 pm

Krankenversicherung AT/11 Belgesi

Mesaj gönderen Cano » Pzr Eki 25, 2015 2:03 am

Cok sagol kardes tesekkurler...

Cano
Mesajlar: 36
Kayıt: Çrş Haz 06, 2012 11:18 pm

Krankenversicherung AT/11 Belgesi

Mesaj gönderen Cano » Cum Eki 30, 2015 1:32 am

Kardes adamlara derdimi anlattim bana dedikleri su:
"Siz bize her donem AT 11 belgesini getirerek bize olan uyeliginizi iptal ettiniz. Yani AT 11 belgesi demek TK uyeligini iptal etmek demektir ve dolayisiyla bizden sigorta ile ilgili hicbirseyden faydalanamazsiniz!"

Gercekten oyle mi? Ne yapilmali?

Cevapla