Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
  • Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
  • Chrome Mobil - Bilgisayar
  • Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar

Sparkasse Handy mit Vertrag sorunu

Gunluk yasam, masraflar, yurtlar, yemekler... Hepsi burada...
Zervz
Mesajlar: 51
Kayıt: Pzr Mar 05, 2023 2:18 pm

Sparkasse Handy mit Vertrag sorunu

Mesaj gönderen Zervz » Sal Nis 09, 2024 8:54 pm

Arkadaşla merhabalar, 1 hafta önce yaklaşık Sparkasse üzerinden Girokonto direkt debit Kart hesabı açtım. Telefonum da eskiydi bundan dolayı da değiştirmek istedim. Bı kaç yere başvuru yaptimt internetten ve hepsinden de red cevabı aldım. Bugün de O2 şubesine gittim orda deneyeyim dedim. Tekrardan red cevabı geldi. Neden olduğunu bir türlü çözemedim. Bonität yüzündense, daha yeni açtım hesabı, yani bı sorun olacağını düşünmüyorum o konu hakkında. Ne yapmam lazım arkadaslar?

admslv1
Mesajlar: 105
Kayıt: Çrş Eki 04, 2023 12:43 pm

Re: Sparkasse Handy mit Vertrag sorunu

Mesaj gönderen admslv1 » Çrş Nis 10, 2024 12:01 am

Ben de birkaç gün önce denedim o2 den ret yedim. Ben anmeldungu yaptığım gün denedim ondandır diye düşündüm, sen anmeldung yaptın mı? 2 hafta sonra tekrar deneyeceğim ben.
TU Darmstadt - Mechanics Master
İzmir 41F
Başvuru Tarihi: 01.12.2023
Görüşme Tarihi: 10.01.2024
Başvuru Sahibinin Vize Geliş Tarihi: 13.03.2024
Eşin Vize Geliş Tarihi: 13.03.2024

Zervz
Mesajlar: 51
Kayıt: Pzr Mar 05, 2023 2:18 pm

Re: Sparkasse Handy mit Vertrag sorunu

Mesaj gönderen Zervz » Çrş Nis 10, 2024 12:50 am

Evet yaklaşık 3-4 hafta oluyor. Nedenini anlamadım biri yazsa anlicam da

Zervz
Mesajlar: 51
Kayıt: Pzr Mar 05, 2023 2:18 pm

Re: Sparkasse Handy mit Vertrag sorunu

Mesaj gönderen Zervz » Çrş Nis 10, 2024 2:06 pm

Bugün de 1n1 anlaşmalı bir yere gittim. Revolut kartla denemek istedim. 1n1'den denemek istedim. Orda biri yardimci oldu işlemleri yaptım. Sonra mail'den
''Wie bei Neuverträgen üblich, wird vor Vertragsabschluss einmalig eine Bonitätsprüfung vorgenommen. Unserer Wirtschaftsauskunftei liegen in Ihrem Fall jedoch keine ausreichenden oder aussagekräftigen Informationen vor,,
Tarzı bir mail geldi. kredibilite ile ilgili yeterli bir bilgi alamadık diye mail geldi bu durumda da 750 Euro Kaution istedim arkadaşlar revolut olan başka tanıdıklarım yaptı. Bende neden olmuyor bir türlü anlamadım.

Cevapla