Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
  • Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
  • Chrome Mobil - Bilgisayar
  • Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar

Bva Mail Taslağı

Pasaport, vize, islemler, biletler... Hepsi burada...
Canbey34
Mesajlar: 57
Kayıt: Çrş Ara 20, 2023 1:28 pm

Bva Mail Taslağı

Mesaj gönderen Canbey34 » Prş Nis 04, 2024 11:56 am

Arkdaşlar Merhaba,

14 şubatta eşimle beraber 41f vizesine başvurduk. Bva ya başvurumla ilgili durumu sormak istiyorum mail taslağı ve mail adresi ile ilgili yardımcı olabilecek var mı? Cevaplarınızı bekliyorum. Tesekkürler

baria
Mesajlar: 9
Kayıt: Sal Mar 19, 2024 7:20 pm

Re: Bva Mail Taslağı

Mesaj gönderen baria » Prş Nis 25, 2024 10:01 pm

Canbey34 yazdı: Prş Nis 04, 2024 11:56 am Arkdaşlar Merhaba,

14 şubatta eşimle beraber 41f vizesine başvurduk. Bva ya başvurumla ilgili durumu sormak istiyorum mail taslağı ve mail adresi ile ilgili yardımcı olabilecek var mı? Cevaplarınızı bekliyorum. Tesekkürler
Merhaba, mail taslagi ve mail adresini bulabildiniz mi acaba? Tesekkurler

titanera
Mesajlar: 10
Kayıt: Cum Nis 07, 2023 8:25 pm

Re: Bva Mail Taslağı

Mesaj gönderen titanera » Cum Nis 26, 2024 3:57 pm

zzVISABVA@bva.bund.de


Betreff: Aktuellen Status meines Visums anfragen

Sehr geehrte Damen und Herren,

ich schreibe Ihnen, um nach dem aktuellen Status meines Visums zu fragen. Mein Name ist ABCD und meine Passnummer lautet 1234. Am 0X.0X.2024 habe ich meinen Antrag für das Visum des Typs 41F ( Masterstudenten mit Sprachkenntnissen ) beim Deutschen Konsulat in İzmir/Türkei eingereicht. Mein Aktenzeichen lautet 1234 und würde gerne wissen, ob es bereits bearbeitet wurde und wenn ja, welcher Status meinem Antrag zugewiesen wurde.

Vielen Dank für Ihre Hilfe im Voraus.

Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag.

Mit freundlichen Grüßen

ABCD

baria
Mesajlar: 9
Kayıt: Sal Mar 19, 2024 7:20 pm

Re: Bva Mail Taslağı

Mesaj gönderen baria » Pzt Nis 29, 2024 7:35 pm

titanera yazdı: Cum Nis 26, 2024 3:57 pm zzVISABVA@bva.bund.de


Betreff: Aktuellen Status meines Visums anfragen

Sehr geehrte Damen und Herren,

ich schreibe Ihnen, um nach dem aktuellen Status meines Visums zu fragen. Mein Name ist ABCD und meine Passnummer lautet 1234. Am 0X.0X.2024 habe ich meinen Antrag für das Visum des Typs 41F ( Masterstudenten mit Sprachkenntnissen ) beim Deutschen Konsulat in İzmir/Türkei eingereicht. Mein Aktenzeichen lautet 1234 und würde gerne wissen, ob es bereits bearbeitet wurde und wenn ja, welcher Status meinem Antrag zugewiesen wurde.

Vielen Dank für Ihre Hilfe im Voraus.

Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag.

Mit freundlichen Grüßen

ABCD
tesekkurler

Cevapla