TU Clausthal Emaillerime Dönmüyor
Gönderilme zamanı: Çrş Mar 13, 2024 3:24 pm
Merhabalar. Yakın zamanda TU Clausthal'a başvurdum. Dokümanları yolladım başvuru parası 75 Euro'yu da SWIFT ettim. Dokümanlar konusunda PTT sorun çıkardı Tracking Number bozukmuş, onu sormak için yazdım ama "Dokümanlar elimize ulaştı (aslında bunu bile söylemiyorlar; documents online başvuru olarak bile interpret edilebilir) ama parayı yollamadınız diyor. Sorun şu ki ben dekontun fotokopi çekip onlara atmıştım, sorduklarında da buradan yine pdf olarak attım. Acaba burada sorun bende mi anlamadım. Biri yardımcı olabilirse sevinirim. Konuşma aşağıda.
---
Ich habe kürzlich die Unterlagen für meine Bewerbung, Bewerbungsnummer xxxxxxx, verschickt. Haben Sie sie auf Ihrer Seite es erhalten? Die Sendungsnummer bereitet einige Probleme, sie wird als an den Absender zurückgeschickt angezeigt, aber der Vertreter versicherte mir, dass sie wahrscheinlich angekommen ist und ich nachfragen sollte. Normalerweise dauern Sendungen nach Deutschland von hier etwa 3 Tage, und ich habe sie vor etwa 10 Tagen mit DHL geschickt.
IZC-Assistant <assistant@izc.tu-clausthal.de>
We have received your documents, however, you have not included the payment slip for the application fee. Therefore, we have not started to process your application. If you have paid the fee, please send the payment slip by email.
Mit freundlichen Grüßen
Application Team -
TU Clausthal
Internationales Zentrum Clausthal (IZC)
Graupenstraße 11
38678 Clausthal-Zellerfeld
To IZC-Assistant
It's this file, I copied and put it in one of the plastic folders.
(Ekte Dekont var)
To IZC-Assistant
Is this enough? Is there anything else missing from the documents I sent? Awaiting your answer.
IZC-Assistant
Dear Sir or Madam,
We will check your application when we receive the payment slip.
To IZC-Assistant
I included it in my documents for the application and 2 replies back, but here is the receipt. Is there something wrong with it? You can check the transaction indeed took place on your end too. I'd had also included "Kostenstelle xxxxxx Vorname Nachname, Geburtstag" in the description as told.
To IZC-Assistant
Does this work as the receipt? Is there any problems?
---
Sizin fikriniz nedir? Aramalı mıyım? Almancam aşırı iyi değil konuşmakta kötüyüm. Son maili atalı bir buçuk saat oldu, ondan önceki maili de dün atmıştım. Normalde 30 dakika içinde cevap veriyorlar. Dekont Türkçe, acaba ondan dolayı mı? Ziraatbankasına gidip sorduğumda sadece Türkçe oluyor dedi bana.
---
Ich habe kürzlich die Unterlagen für meine Bewerbung, Bewerbungsnummer xxxxxxx, verschickt. Haben Sie sie auf Ihrer Seite es erhalten? Die Sendungsnummer bereitet einige Probleme, sie wird als an den Absender zurückgeschickt angezeigt, aber der Vertreter versicherte mir, dass sie wahrscheinlich angekommen ist und ich nachfragen sollte. Normalerweise dauern Sendungen nach Deutschland von hier etwa 3 Tage, und ich habe sie vor etwa 10 Tagen mit DHL geschickt.
IZC-Assistant <assistant@izc.tu-clausthal.de>
We have received your documents, however, you have not included the payment slip for the application fee. Therefore, we have not started to process your application. If you have paid the fee, please send the payment slip by email.
Mit freundlichen Grüßen
Application Team -
TU Clausthal
Internationales Zentrum Clausthal (IZC)
Graupenstraße 11
38678 Clausthal-Zellerfeld
To IZC-Assistant
It's this file, I copied and put it in one of the plastic folders.
(Ekte Dekont var)
To IZC-Assistant
Is this enough? Is there anything else missing from the documents I sent? Awaiting your answer.
IZC-Assistant
Dear Sir or Madam,
We will check your application when we receive the payment slip.
To IZC-Assistant
I included it in my documents for the application and 2 replies back, but here is the receipt. Is there something wrong with it? You can check the transaction indeed took place on your end too. I'd had also included "Kostenstelle xxxxxx Vorname Nachname, Geburtstag" in the description as told.
To IZC-Assistant
Does this work as the receipt? Is there any problems?
---
Sizin fikriniz nedir? Aramalı mıyım? Almancam aşırı iyi değil konuşmakta kötüyüm. Son maili atalı bir buçuk saat oldu, ondan önceki maili de dün atmıştım. Normalde 30 dakika içinde cevap veriyorlar. Dekont Türkçe, acaba ondan dolayı mı? Ziraatbankasına gidip sorduğumda sadece Türkçe oluyor dedi bana.