Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
  • Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
  • Chrome Mobil - Bilgisayar
  • Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar

Motivasyon mektubu ornekleri

Pasaport, vize, islemler, biletler... Hepsi burada...
Kullanıcı avatarı
Physiker
Mesajlar: 39419
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 6:15 pm
Konum: Welt
İletişim:

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen Physiker » Çrş Mar 23, 2011 2:29 pm



Ben senin yerinde olsam mesela soyle bisey yazardim:)




Mein Name ist Merve Asci, geboren am 09.12.1986 in Izmit/Turkei. Ich habe im vergangenen Sommersemester mein Studium “ Lehramt der Deutschen Sprache“ an der turkischen Universitaet Selcuk in Konya erfolgreich abgeschlossen. Zurzeit strebe ich im Studienfach “ Erziehungswissenschaft “ meinen Abschluss an der Ruhr Universitaet Bochum an, den ich voraussichtlich im April dieses Jahres erhalten werde. Mit diesem Schreiben mochte ich Ihnen die Moglichkeit geben, sich eine bessere Vorstellung von meiner Person zu machen und Ihnen Grunde fur meine Bewerbung an dieser Stelle darlegen.

Waehrend meines Studiums in der Turkei hatte ich die Gelegenheit wahrgenommen, die deutsche Kultur und Sprache naeher kennenlernen zu konnen. Ich habe stets vorgehabt, eine erfolgreiche Deutschlehrerin zu werden. Um meine Deutschkenntnisse zu verbessern, habe ich im Jahr 2009 in Berlin einen 2-monatigen Sommerkurs besucht. Bei diesem Besuch habe mich entschieden, mein Studium in Deutschland fortzusetzen. Im Laufe meines Studiums erlangte ich Kenntnisse aus verschiedenen Themenbereichen, die in das Feld der Erziehungswissenschaft hineinreichen. Studienfaecher wie „Psychologie der Erziehung, die Methoden der wissenschaftlichen Forschungen, die speziellen Methoden der Kindererziehung usw. konnten mir ein breit gefaechertes Wissen daruber vermitteln. Im Zuge der Projektarbeiten und universitaetsinternen Praktika befasste ich mich dabei vertiefend mit den Gebieten der Lehrmethoden und Kontakt mit den Schulern. Aufgrund dieser Erfahrungen bringe ich mit, gute Menschenkenntnisse und die Faehigkeit, sich in andere hinein zu versetzen. Demnach habe ich die Lust, mit den unterschiedlichsten Menschen zu arbeiten. Daruber hinaus finde ich mich selbst ein guter Zuhorer.

Nach dem Abschluss meines Studiums an der Ruhr Universitaet Bochum mochte ich nun meine weitere studentische Laufbahn “ Erziehungswissenschaft “ in meinem Heimatland fortsetzen. Eine wichtige Rolle fur meine Entscheidung zugunsten Ihrer Universitaet spielte neben der Stadt Bochum, die sicherlich ein außerordentliches Kultur-, Freizeit-, Wohnangebot bieten, die gute Reputation, die die Ruhr Universitaet Bochum weit uber die nordrhein westfaelische Landesgrenzen hinaus genießt.

Ich hoffe, dass ich Ihnen mit diesem Schreiben einen ersten guten Eindruck vermitteln konnte und wurde mich freuen, von Ihnen eine positive Antwort zu bekommen.


FarukDemir
Mesajlar: 634
Kayıt: Pzt Şub 07, 2011 5:26 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen FarukDemir » Çrş Mar 23, 2011 5:23 pm

Gurkan Abi bunun Turkcesini de rica etsek? :)
[center]Ihtiyacin olan tek sey; Sonuna kadar inanmak..[/center]

Kullanıcı avatarı
Physiker
Mesajlar: 39419
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 6:15 pm
Konum: Welt
İletişim:

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen Physiker » Prş Mar 24, 2011 2:27 pm

motivasyon mektubunu turkiye de bir hocana yazdirmistin ve sen de burda pek begenmeyip sonra tekrar bu isleri cok iyi bilen birine yazmistirdin yenisini.:) ve hic bir yerde kullanmadin o mektubu. Motivasyon mektuplari ayrica lisans bolumune basvuru yapanlar icin gerekli degil. Master icin gerekiyor.

Motivasyon mektuplarinda ozellikle kendi alaninizla ilgili yapmis oldugunuz calismalara, hangi alanda kendinizi gelistirdiginize ve basvuru yaptiginiz universitelerde o bolum icin hangi ozellliklere sahip oldugunuzu belirtin ve neden o sehir sorusuna da kulturel ve sosyal acidan ogrencilere bir cok alternatifler sundugundan bahsedin.

elimde cok eskiden kalma azeri bir arkadasimdan ingilizce yazilmis bir motivationsschreiben daha var :




Economics, is differing from other areas of science by its exceptional dynamics. Continuously developing and changing world economics influences all the sections of human life. It is one of the most important factors that defines social and political events.

Rapidity of Economics, makes it necessary to be in the focus of attention. Associatingly with this idea, Economics needs to be researched all the time.

For deeply analysing a dynamical concept like that, it\'s better to study in a developed county like Germany and gain it\'s experience that can\'t be got from any other place. For that reason, every year, students from different countries, go to the developed countries like Germany, to take the opportunity of gaining exceptional experience and to acquire knowledge about such combined and constantly changing Economical sphere. Germany, both, as a government and a society, offers better atmosphere for international students and this makes Germany more attractive for them. It\'s not just a coincidence that, according to the statistic information of 2007 year, Germany is in the second place in the list of countries recieving more international students, after USA.

Germany has different education system. I have taken it into account that, studying in Germany is much more harder than in other EU countries. But I already know the advantages of studying in Germany. The serious educational system has shown it\'s outcome in some statistics. For example:

• Germany has left behind many of the developed countries for the number of scientific researches and international patents.
• For the result of the 20th century, German scientists have gained 1/3 of the Nobel Award.
• Products and services produced by German companies are differing in the world market for their quality and accuracy. And as a result of this, by the years, this companies are converted in brands.

In the last years, problems and crises are taking place in the world economy. Efforts of solving this problems makes necessary to study this field deeply. This attracts students\' attention to economy and make them want to research economics more than ever. For that reason, students have to modernize their economical thoughts and make them up to date. To study such dinamic field as economics, it\'s better to study in an economical superpower country as Germany. Even if students from our country won\'t take the chance of studying in Germany, country of scientific evolution, economy of Azerbaijan will stop developing and our motherland will became a slave for superpowers. With such thoughts , I have came to Germany and my goal is to study here, get more educated and help my motherland to develop faster.

Azerbaijani Republic is experiencing it\'s transitional period. My country needs educated cadre. We are obliged to study hard and return to our own country.

I think that, master\'s degree program that you offer, will help me to reach my highest goal. I will direct my knowledge to impovement of my country and we will revoluate to an economical "player" from an economical "pawn".

melekdayanikli
Mesajlar: 27
Kayıt: Cmt Eyl 18, 2010 10:20 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen melekdayanikli » Pzr Mar 27, 2011 4:18 pm

merhaba arkadaslar
bu referans mektubunun turkceside var diye yaziyor forumda ancak ben turkcesine ulasamadim.
Burada tekrar yayinlayabilirmiyiz.
Ornek olmasi acisindan yol gostersin bizlerede:)

MERVE ASCI
Mesajlar: 597
Kayıt: Cum Eyl 10, 2010 1:01 am

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen MERVE ASCI » Pzr Mar 27, 2011 4:37 pm

Melek Physiker arkadasimizla o mektup hakkinda yasadagimiz tartismadan dolayi hem turkcesini hem almancasini kaldirdim.Mail adresini yazmissin zaten bana.birazdan maillerimden bulup sana gondermeye caliscgm.Physiker ustteki mektubu kaleme almistir.Turkcesini de yazmasini rica ederim.

melekdayanikli
Mesajlar: 27
Kayıt: Cmt Eyl 18, 2010 10:20 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen melekdayanikli » Pzr Mar 27, 2011 4:54 pm

Merve oncelikle ilgin ve yardimlarin icin cok tesekkur ederim.
Umarim benimde senin icin yapabilecegim bir sey olur.
Tekrar tesekkur ederim

MERVE ASCI
Mesajlar: 597
Kayıt: Cum Eyl 10, 2010 1:01 am

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen MERVE ASCI » Pzr Mar 27, 2011 5:26 pm

Gorevimiz:)

MERVE ASCI
Mesajlar: 597
Kayıt: Cum Eyl 10, 2010 1:01 am

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen MERVE ASCI » Pzr Mar 27, 2011 5:51 pm

melek benm motivasyon mektubunu zaten Physiker eklemis yukarida.biz bunu kullandik basvurularda.Turkce bulamadim suanda.haftaici turkcesini ayni baslik altinda ekleyecegim.buradan bakabilirsin

melekdayanikli
Mesajlar: 27
Kayıt: Cmt Eyl 18, 2010 10:20 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen melekdayanikli » Pzr Mar 27, 2011 9:06 pm

merve yine ben:(
sana yazdigim niyet mektubunu ozelden gonderdim. Fikrini soylersen cok sevinirim.
Ayrica bu niyet mektubununda Almanca tercumesini isterlermi vizede

MERVE ASCI
Mesajlar: 597
Kayıt: Cum Eyl 10, 2010 1:01 am

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen MERVE ASCI » Pzr Mar 27, 2011 11:07 pm

Hemen bakiyorum melek.evet almancasi da gerekli;ama yeminli tercumandan falan olmasi sart degil.senin kaleme aldigin bir sey sonucta.

MERVE ASCI
Mesajlar: 597
Kayıt: Cum Eyl 10, 2010 1:01 am

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen MERVE ASCI » Pzr Mar 27, 2011 11:15 pm

Melek gercekten guzel ifade etmissin dusuncelerini.Neden Almanya ve neden o uniyi sectigini de cok mantikli gerekcelere dayandirmissin.Cok guzel olmus.iki sey eklemeni tavsiye edebilirim.Egitiminden sonra kesinlikle turkiyeye donmek istedigini ifade et,bu onlar icin gercekten cok onemli ve mektubunun sonunu ince bir tesekkur sozu ile bitirirsin daha guzel olacaktir.Ellerine saglik:)

melekdayanikli
Mesajlar: 27
Kayıt: Cmt Eyl 18, 2010 10:20 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen melekdayanikli » Pzt Mar 28, 2011 1:12 pm

yardimlarin icin cok tesekkur ederim tekrar.ayrica sitedeki tum yonetici arkadaslar sizden danismanlik almama ragmen cok sey ogrendim sizede ve sitedeki diger arkadaslarada sonsuz tesekkurler..

fatos86
Mesajlar: 40
Kayıt: Çrş Mar 23, 2011 8:05 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen fatos86 » Prş Nis 07, 2011 11:43 pm

Bunun turkcesini de yazabilir misiniz?:|

umut12345
Mesajlar: 2
Kayıt: Prş Eki 20, 2011 2:41 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen umut12345 » Prş Ara 08, 2011 12:41 pm

merhabalar, universite icin vize basvurusunda bulunucam,eger elinizde ornek amacli
motivasyon mektubu varsa paylasabilir misiniz?

bjk_oguz
Mesajlar: 859
Kayıt: Cmt Eki 23, 2010 10:44 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen bjk_oguz » Prş Ara 08, 2011 3:53 pm

Kisiye ozel motivasyon mektubu hazirlayamiyoruz maalesef fakat egitim gecmisinizden yola cikarak sitede nasil ve neler yazmaniz gerektigini bulabilirsiniz.

umut12345
Mesajlar: 2
Kayıt: Prş Eki 20, 2011 2:41 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen umut12345 » Prş Ara 08, 2011 10:52 pm

peki tesekkur ederim

mustafa haki
Mesajlar: 1
Kayıt: Cmt Şub 16, 2013 2:24 am

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen mustafa haki » Cmt Şub 16, 2013 2:27 am

Iyi gunler iyi niyet mektubu\'nu incelemem gerek ben de yazicam ama yardimci olabilir misiniz? ornek mektubunuzu gonderir misiniz ?

birkan
Mesajlar: 250
Kayıt: Çrş Oca 30, 2013 3:23 am

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen birkan » Çrş Mar 20, 2013 8:23 pm

Mein Name ist Ali Birkan Karakaya. Ich bin am 4. November 1990 in Istanbul, in der Turkei geboren. Mein Studium im Fachbereich Buchhaltung an der Sakarya Unversitaet habe ich im Jahre 2009 erfolgreich abgeschlossen. Im Wintersemester 2009 habe ich mit meinem Studium im Fachbereich Betriebswirtschaftslehre an der Anadolu Universitaet begonnen und es im Sommer 2012 erfolgreich abgeschlossen. Zurzeit strebe ich fur das Studienfach Psychologie an der Universtaet Bremen. Nach meimem Sprachkursbesuch, das am 6. Mai dieses Jahres am Goethe Institut Bremen beginnen wird, werde ich mit meinem Psychologiestudium an der Universitaet Bremen beginnen. Waehrend meiner beiden Studiengaenge habe ich festgestellt, dass nicht nur die Materie fur den inneren Frieden des Menschen ausreichend ist. Somit haben meine Interessen fur die Psychologie begonnen. Zunaechst habe ich mein Eigen, meine Seele durch Freud naeher kennengelernt. Seine Arbeiten zur Traumdeutung halfen mir das Unterbewusstsein zu begreifen. Nicht nur die Traumdeutung, auch seine Arbeiten zur Massenpsychologie halfen mir die Menschen, das Leben besser zu verstehen.Die psychischen Erkankungen dieses Jahrhunderts zeigen wie notig es ist sich mich diesem Fachbereich zu beschaeftigen. Mein Bestreben in diesem Sinne mochte ich deshalb an der Universitaet Bremen fortsetzen. Der Grund hierfur ist nicht nur, dass Bremen im Jahre 2005 zur Wissenschaftsstadt ausgezeichnet wurde, sondern entscheident fur mich war es auch, dass der osterreichische Wissenschaftler wie Sigmund Freud, die deutschen Wissenschaftler Johannes Muller oder Wilhelm Muller wichtige Beitraege zur Psychologie geleistet haben.

Nach meinem Psychologiestudium mochte ich in meinem Heimatland als Psychologe taetig werden und mit Arbeiten diesbezuglich beginnen. Ich hoffe hiermit einen informativen Einblick in meinem Studienleben und in meine Zukunftsplanung gegeben haben zu konnen.

Meine Kosten in Deutschland werde ich von meinem Sperrkonto, das ich in Bremen eroffenet habe, finanzieren.

canbakis_s3na
Mesajlar: 1
Kayıt: Pzt Tem 29, 2013 9:23 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen canbakis_s3na » Pzt Tem 29, 2013 9:28 pm

[quote]MERVE ASCI tarafindan yazilan metin:

Hemen bakiyorum melek.evet almancasi da gerekli;ama yeminli tercumandan falan olmasi sart degil.senin kaleme aldigin bir sey sonucta.[/quote]


bana da yardimci olabilir misiniz? :(

HH Hamburgerin
Mesajlar: 75
Kayıt: Cum Ağu 09, 2013 2:36 pm

Motivasyon mektubu ornekleri

Mesaj gönderen HH Hamburgerin » Pzt Ağu 12, 2013 12:40 pm

Tesekkurler ornekler icin cok yardimci oldular..

Cevapla