Re: Expatrio (Bloke Hesap)
Gönderilme zamanı: Prş Nis 20, 2023 10:48 am
ALMANYA'DA EĞİTİMİN TEK ADRESİ
https://community.deutschstudent.com/
Diğer konuya da yazdım mobilde olmadı bizim de ama bilgisayardan girince yükseldi limit.erogluslh yazdı: ↑Prş Nis 20, 2023 12:57 pm Arkadaşlar merhaba, bugün ziraat bankası euro hesabımdan swift ile expatrioya 11.417euro para yollamak istedim fakat mobilden denediğimde swift limitimin 5000usd'ye kadar olduğunu gördüm. Müşteri hizmetlerini aradığımdı limit arttırımının şubeden yapılabileceğini söylediler ve şubeye gittim. Şubede ise merkez bankasının 10-15gün önce yurtdışına swift ile döviz gönderme işlemine kısıt getirdiğini, günlük maksimum 5000dolara kadar gönderilebileceğini söylediler. Bu durumda expatrioya paramı 3seferde ve 3günde ancak gönderebilirim. Açıkçası bu dediklerinin doğruluğuna pek inanmadım ve konuyla ilgili net bir bilgi de bulamadım. Son günlerde swift ile para gönderenlerden böyle bir sorun yaşayan oldu mu acaba?
Merhaba, sorun olmaz o şekilde yollayabilirsiniz.erogluslh yazdı: ↑Sal Nis 25, 2023 11:21 am arkadaşlar, garanti bankası üzerinden expatrioya paramı yolluyorum şu anda, fakat referans kodunu yazacağım alanda sadece numara yazmaya izin veriyor. Referans kodu ise CPS harfleriyle başlıyor, dolayısıyla bu ilk üç harfi yazamıyorum sadece devamındaki numarayı yazabiliyorum. Bankayı aradığımda bir şey yapamayacaklarını söylediler. Bu referans numaramı başka arkadaşlarınkiyle kontrol ettiğimde baştaki CPS harflerinin herkeste aynı olduğunu gördüm. Tek değişen devamındaki rakamlar yani. Sizce bu şekilde yollasam sorun çıkar mı?
Yanıtınız için teşekkür ederim ama hesabımı fintiba'dan açarak devam etmek zorunda kaldım. Umarım müşteri hizmetlerini geliştirebilirsiniz çünkü çok fazla insan cevapsız soruları yüzünden problem yaşıyor. Maillerime 1 hafta sonra dönüş alabildim. İş işten geçmiş oldu ve ben bloke hesap ve sigorta evrakım eksik bir şekilde vize görüşmesine gitmek durumunda kaldım. Umarım problem olmadan vizemi alabilirim. Birçok insanın severek kullanıldığını da biliyorum expatrio'yu. Şu sıralar yoğunluktan mı bilmiyorum ama herkes sizlere ulaşamamaktan şikayetçi. Lütfen iletişim konusunda kendinize bir iyilik yapın ve potansiyel kullanıcıların gitmesine neden olmayın.
Merhaba, yapıcı geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Umarım vizenizi sorunsuz bir şekilde alabilirsiniz. Evet geçtiğimiz birkaç haftalık süreçte yoğunluk sebebi ile normalden daha uzun dönüş süreleri mevcuttu. Ancak bu hafta itibari ile azalmaya başladı. Önümüzdeki 1-2 haftalık süreçte de tekrardan 24 saat içinde öğrencilerimizin taleplerini yanıtlayabiliyor olacağız.ezaks2 yazdı: ↑Çrş Nis 26, 2023 4:02 pm Yanıtınız için teşekkür ederim ama hesabımı fintiba'dan açarak devam etmek zorunda kaldım. Umarım müşteri hizmetlerini geliştirebilirsiniz çünkü çok fazla insan cevapsız soruları yüzünden problem yaşıyor. Maillerime 1 hafta sonra dönüş alabildim. İş işten geçmiş oldu ve ben bloke hesap ve sigorta evrakım eksik bir şekilde vize görüşmesine gitmek durumunda kaldım. Umarım problem olmadan vizemi alabilirim. Birçok insanın severek kullanıldığını da biliyorum expatrio'yu. Şu sıralar yoğunluktan mı bilmiyorum ama herkes sizlere ulaşamamaktan şikayetçi. Lütfen iletişim konusunda kendinize bir iyilik yapın ve potansiyel kullanıcıların gitmesine neden olmayın.
Sanırım yoğunluğunuz hala devam ediyor, çünkü size ulaşmakta hala sıkıntı çekiyoruz. Vize ofisinin eşimin bloke hesaba koyması için istediği tutar nedeniyle, kendi hesap tutarımın yükseltilmesi için 2 kez mail atmama rağmen hala sizden 1 haftadır dönüş alamıyoruz.Expatrio yazdı: ↑Prş Nis 27, 2023 12:50 pm Merhaba, yapıcı geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Umarım vizenizi sorunsuz bir şekilde alabilirsiniz. Evet geçtiğimiz birkaç haftalık süreçte yoğunluk sebebi ile normalden daha uzun dönüş süreleri mevcuttu. Ancak bu hafta itibari ile azalmaya başladı. Önümüzdeki 1-2 haftalık süreçte de tekrardan 24 saat içinde öğrencilerimizin taleplerini yanıtlayabiliyor olacağız.
Merhaba. Ayni sorunla karsilasmistim ve musteri hizmetlerini arayarak bu durumu cozmustum. Sizin de musteri hizmetlerini aramanizi oneririm.Kreunt yazdı: ↑Prş May 04, 2023 2:32 pm Merhaba, Almanya'ya geleli 1 ay oldu. Gelirken yapmam istenen güncelleme işlemini yaptım ama hâlâ daha "Activate" butonu çalışmıyor. Altında "Update in progress. We are processing your Blocked Account update. We will let you know soon once this process is done." yazısı var. Neyi bekliyorum? Ne zaman aktivasyon işlemini yapabileceğim? Daha bir de aktivasyonun onayı ve paranın yatmasını bekleyeceğim, sorun ne bilsem çözeyim diyorum ama mailime de dönüş yapılmadı.
Merhaba cevabınız için çok teşekkürler. Bu kısımı hallettim fakat şu anda da yeşil pasaportumun geçerli olmadığını, bordo pasaporta ihtiyacım olduğunu söylüyorlar. Son olaylardan sonra banka hesabı açarken de sıkıntı yaşamıştım yeşil pasaportla. Aktivasyon süreci inanılmaz yavaş ve sancılı gidiyor. Sizin bordo muydu?no911 yazdı: ↑Sal May 09, 2023 1:03 pm Merhaba. Ayni sorunla karsilasmistim ve musteri hizmetlerini arayarak bu durumu cozmustum. Sizin de musteri hizmetlerini aramanizi oneririm.
+49 (0) 30 255 57 415
Musteri hizmetlerinde tahmini bekleme suresi x dakika diyecektir. Yaklasik olarak o sureyi bekledikten sonra baglanacaksinizdir. Eger baglanmazsaniz yine de beklemeye devam edin otomatik kapanasiya kadar. Baglanamazsaniz tekrardan aramayi deneyin ben boyle ulasabildim.
Musteri hizmetine baglandiktan sonra once isminizi ve User ID'nizi belirtirsiniz sonrasinda da bunlari soylemeniz yeterli olacaktir:
I've already updated my blocked account information but it still says "Update in progress". I can't activate my account because of this problem. The cash I brought with me is limited. I need to pay for my needs. Can you please fix this issue so I can activate my account and receive my monthly amount?
Musteri hizmetlerinde bana Turk denk gelmisti ve konusmayi Turkce yapmistik. Yani ustte dediklerimi Turkce anlatmistim. Fakat sizde de aynisi olur mu bilemem yani Turk gelmezse Ingilizce konusmaniz gerekecektir. Ondan dolayi eger olur da Ingilizceniz iyi degilse diye yazmak istedim.
Bordoydu. Bu yesil pasaport sorununu ilk defa duyuyorum acikcasi.Kreunt yazdı: ↑Sal May 09, 2023 7:07 pm Merhaba cevabınız için çok teşekkürler. Bu kısımı hallettim fakat şu anda da yeşil pasaportumun geçerli olmadığını, bordo pasaporta ihtiyacım olduğunu söylüyorlar. Son olaylardan sonra banka hesabı açarken de sıkıntı yaşamıştım yeşil pasaportla. Aktivasyon süreci inanılmaz yavaş ve sancılı gidiyor. Sizin bordo muydu?
Süleyman Soylu'nun da yaptığı yeni açıklamanın sebebi yeşil pasaporta hakkı olmayan bazı şahıslara yeşil verilip Avrupa'ya yollanmış. Bu kişilerin de adli sicilinden ötürü yeşil pasaportlulara ekstra bir temkinle yaklaşılıyor şu an. IDNow'da da yeşil pasaport kabul edilmemeye başlamış, birçok banka ve Expatrio'nun da kullandığı bir kimlik onaylama sistemi. Kabul edilmemesinin sebebi bu mudur bilmiyorum ama ben bankada çok zorlanmıştım yeşil pasaportumdan ötürü.
Merhaba, yeşil pasaport olunca da aktivasyon yapabiliyorsunuz şu anda.Kreunt yazdı: ↑Sal May 09, 2023 7:07 pm Merhaba cevabınız için çok teşekkürler. Bu kısımı hallettim fakat şu anda da yeşil pasaportumun geçerli olmadığını, bordo pasaporta ihtiyacım olduğunu söylüyorlar. Son olaylardan sonra banka hesabı açarken de sıkıntı yaşamıştım yeşil pasaportla. Aktivasyon süreci inanılmaz yavaş ve sancılı gidiyor. Sizin bordo muydu?
Merhaba, expatrioya monese hesabınızı mı bağladınız