Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
- Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
- Chrome Mobil - Bilgisayar
- Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar
db 2. mail
db 2. mail
merhabalar bana dbtan 2.gelecek olan mail gelmemisti yada 1.mailde benimkinden bir harfi farkli olan bir adres vardi ona gitti.bende o sekilde vizeye basvurmustum bugun konsolosluktan aradilar ve hesabin kullanilabilir,aktif durumda olduguna dair bir teyit yazisi alip bize faxlayin dediler bende db mail attim ama 2. mail gelmedi diye daha oncede atmistim cvp gelmemisti ve bildigim kadariyla bloke hesap icin telefondan iletisime gecemiyormusuz peki bu durumda en hizli sekilde db ile nasil iletisime gecebilirim.2.sorum ise bu durum vizenin olumlu sonuclanacagina dair iyi bir isaret mi?tsk
db 2. mail
cevap verebilecek kimse yok mu?