Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
  • Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
  • Chrome Mobil - Bilgisayar
  • Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar

dilekcem nasil olmus?

Pasaport, vize, islemler, biletler... Hepsi burada...
ebge
Mesajlar: 70
Kayıt: Pzt Şub 28, 2011 11:41 pm

dilekcem nasil olmus?

Mesaj gönderen ebge » Sal Tem 19, 2011 2:59 pm

Sayin yetkili,
Gecen hafta tarafinizdan bana eksik evrak ile ilgili bir kagit geldi ve ben bunu 20.06.2011 deki gorusme esnasinda teslim ettigimi bildirdim. Bununla ilgili size bir dilekce hazirladim. Mail ve fax araciligi ile tarafiniza sundum. Ayrica dosyada bulunan evraklarin aynisini ( Mail ciktilarini) elden de teslim ettim. Bugun Erlangen Yabancilar subesi ile gorustum. Yalniz yazismalardan ziyade basvuru teyidi istediklerini dile getirdiler. Sanirim basvurumun sekli ile ilgili bir yanlis anlasilma oldu. Ben bunu duzeltmek istiyorum. Benim 20.06.2011 tarihli vize gorusmem yogun dil kursu amaclidir. Master icin gorusme yapmadim. Cunku Almanya\'da herhangi bir universiteye kayit olabilmem icin B1 seviyesinde almnaca seviyesini gecmem ve ayrica en az DSH 1 sinavini vermem gerekiyor. Gorusme esnasinda ve motivasyon mektubumda belirttigim uzere oncelikli amacim almanca seviyemi yukseltmek, en iyi sekilde kursumu tamamlamaktir. Eger tum bu sartlari saglarsam Erlangen universitesinde istedgim bolumde master yapmak istiyorum ama bu dil kursundan sonraki asama. Su anki durumum yogun dil kursu uzerinedir.

Kullanıcı avatarı
Physiker
Mesajlar: 39325
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 6:15 pm
Konum: Welt
İletişim:

dilekcem nasil olmus?

Mesaj gönderen Physiker » Sal Tem 19, 2011 3:07 pm

kotu.

ebge
Mesajlar: 70
Kayıt: Pzt Şub 28, 2011 11:41 pm

dilekcem nasil olmus?

Mesaj gönderen ebge » Sal Tem 19, 2011 3:18 pm

Peki durumumu baska turlu nasil izah edebilirim. Yabancilar subesin ile oglene kadar surekli gorustum. Ve kadin inat etti sanirim. Illa basvurunu yolla diyor. anlattim onada hanim efendi dil kursu arti adaylik istiyorum onuda ben istemedim. goruse esnasinda bayan daha sonraki planlarinda olabilir belki gidip gelme diye anlatiyorum ama anlamiyor. nasil izah edecegim :(

Kullanıcı avatarı
Physiker
Mesajlar: 39325
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 6:15 pm
Konum: Welt
İletişim:

dilekcem nasil olmus?

Mesaj gönderen Physiker » Sal Tem 19, 2011 3:24 pm

Isim Soyisim
Adres
Tel:
e-mail:





Sehir, Tarih



An das Generalkonsulat der Bundesrepublik Deutschland,

letzte Woche habe ich Ihr Schreiben bekommen, in dem Sie von mir fehlende Unterlagen verlangten. Dieses Schreiben habe ich wahrgenommen und Ihnen meinen Widerspruch per Fax und per e-Mail mitgeteilt, dass ich in Ihrem Schreiben genannten Unterlagen beim Visumantrag am 20.06.2011 eingereicht habe. Daruber hinaus habe ich die Unterlagen, die ich Ihnen eingescannt geschickt habe, an Ihr Konsulat auch per Post zukommen lassen.

Heute habe ich mich mit dem Auslaenderamt Erlangen Kontakt aufgenommen und sie haben zu Sprache gebracht, dass sie von mir nicht die Korrespondenzen sondern die Antragsbestaetigung verlangen. Angenommen wird, dass da mit meinem Antrag ein Missverstaendnis vorliegt. Mein Visumantrag basiert auf einer intensiven Deutschkursteilnahme und nicht fur Master Studium. Das liegt daran, dass die Universitaet Erlangen erst auslaendische Studienbewerber aufnimmt und eine bedingte Zulassung zur Verfugung stellt, die schon B1 Zertifikat Deutsch als Fremdsprache erworben haben. Aus diesem Grund habe ich mich in einem Sprachkurstraeger in Erlangen angemeldet, wie ich dies bereits in meinem Motivationsschreiben verfasst habe.

Nachdem ich sprachliche Voraussetzungen erfullt habe, mochte ich mich um Masterstudiengang (BOLUMUNUN ALMANCASINI YAZ) bewerben und mein Studium in Deutschland fortsetzen.

Ich hoffe darauf, dass ich Ihre Fragen bezuglich meines Visumantrags beantwortet habe und wurde mich sehr freuen, von Ihnen eine positive Antwort zu bekommen.

Mit freundlichen Grussen

ISIM SOYISIM

IMZA

ebge
Mesajlar: 70
Kayıt: Pzt Şub 28, 2011 11:41 pm

dilekcem nasil olmus?

Mesaj gönderen ebge » Sal Tem 19, 2011 3:40 pm

Cok tesekkur ediyorum sana o kadar mahcup ettin ki beni. Ben hitap tarzim icin demistim nasil oldu ne yapmaliyim diye nasil yazmaliyim yani. Cok mahcup oldum :(

reportr05
Mesajlar: 104
Kayıt: Sal Oca 26, 2010 11:02 pm

dilekcem nasil olmus?

Mesaj gönderen reportr05 » Sal Tem 19, 2011 8:31 pm

ebru ben sana yazmistim gerci physiker daha iyi yazmis :D insallah olumlu cevap gelir

ebge
Mesajlar: 70
Kayıt: Pzt Şub 28, 2011 11:41 pm

dilekcem nasil olmus?

Mesaj gönderen ebge » Sal Tem 19, 2011 9:31 pm

Physiker, Birkez daha sana tesekkur ediyorum. Benim icin yazdigin dilekceyi direk mail ile yolladim. Parantezdeki duzeltmeyi yaparak tabi. Mahcup ettin bizi sagol.

Ayrica belirtmek isterim ki, yazdigin metni alman bir arkadasim gormek istedi, duzeltmek amacli degil zaten ihtiyaci yoktu metnin dedigine gore de. Gormek istedi ne yapabiliirz diye ve sunu soylemeliyim ki tek kelimeyle Ebru bu mukemmel dedi. Kim yazdiysa tebrik et tarafimdan. (haddim degil ama diyerek). Siir gibi yazmis ve tek bir imla hatasi, tek bir kelime hatasi yok dedi. Elciye zeval olmaz ;) darisi basima insallah :)

Cevapla