Köln numarası var bi tane oradaki kişiler söylediler. +492289935850858
Evraklarınızın durumunu sorguladığınız yer aslında. Sadece bilgi veriyolar
Köln numarası var bi tane oradaki kişiler söylediler. +492289935850858
bunu denedik ama 90 gunde giris cikis fibi bi madde oldugu icin kabul etmediler. duzeltme istediler. almanyadan allianza bakiyoruz travel insurance sadece 90 gunluk veriyor. 6 aylik travel insurance en hizli nasil yapabiliriz?Hayalimgezmek yazdı: ↑Prş Nis 06, 2023 3:32 pm Sigorta için 6 aylık seyahat sigortası yaptırıp onay alan oldu. Onu bir sorun kabul ederler mi
Merhaba ben esim icin allianzdan 7 aylik seyahat saglik sigortasi yaptirdim. Bir soeun olmadi suanlikmaksic yazdı: ↑Cum Nis 14, 2023 11:55 am bunu denedik ama 90 gunde giris cikis fibi bi madde oldugu icin kabul etmediler. duzeltme istediler. almanyadan allianza bakiyoruz travel insurance sadece 90 gunluk veriyor. 6 aylik travel insurance en hizli nasil yapabiliriz?
dr walterda 200kusur euroya bir sigorta bulduk ama sadece seyahat saglik icin bu uygun mudur? Almanyaya giris yapinca zaten normal sigorta yapacagiz.
Yardimlariniz icin tesekkur ediyorum, bilgisi olan bilgilendirebilirse cok sevinirim.
çok teşekkürler. allianza ben de baktım ama ödeme yapmadan poliçeyi göremiyorum. şimdi türkiye sigorta diye bir yerden yaptıracağım, umarım olur.
bir de eşinizin vizesi gelmiş miydi? normalde 15 gün 1 ay seyahat sağlık yeterli oluyor, zaten almanyaya gelince aile sağlık sigortasına geçiş olacak ancak konsolosluk kesin 6 aylık incoming insurance istiyoruz dedi bize.
Çok teşekkür ederiz. Biz eşimin A1 sertifikasını ve uçak biletlerimizi içeren bir mail attık. Otomatik bir yanıt geldi sadece o maile de, umutlanmamıştık o yüzden ama oldu.celinelita yazdı: ↑Sal Nis 04, 2023 10:28 am Öncelikle tebrik ederiim. Şey eşinizin vizesinin gelmesi için ekstra bir mail attınız mı ya da süreçle ilgili bir haber aldınız mı yoksa direkt gönderildi mi vizesi? Biz de eşimle birlikte başvurduk da...
Istenmedi hayır ama biz A1 sertifikası ve uçak biletlerimizi mail attık. Mainz yabancılar dairesi.Hayalimgezmek yazdı: ↑Sal Nis 04, 2023 1:51 pm Merhaba hayırlı olsun . Eşinizden ek evrak vs istendimi bu süreçte. Birde hangi yabancılar dairesi idi. Benim vizem geldi esiminkini bekliyorum .
Merhabalar, teşekkürler..hilalbozk yazdı: ↑Cum Nis 07, 2023 4:39 pm Merhaba, vizeniz hayırlı olsun! Bizim için de şuan tarihler şöyle;
Istanbul 36f
Randevu talebi: 02.01.2023
Randevu ataması: 31.01.2023
Randevu tarihi: 08.03.2023
Benim Vizemin Gelişi: 05.04.2023
Şimdi eşiminkini bekliyoruz. Acaba siz bu süreçte eşinizin vizesi için herhangi bir yere mail attınız mı? Süreç nasıl ilerledi? Biz konsolosluğa yazdık ama mailimize dönmediler. Yabancılar şubesine yazmalı mıyız bilmiyoruz. Size sormak istedimi çok sevgiler
Giris cikis kisitlamasi gibi bir seyi suan duydum sizden. Ben gorusmeye giderken 6 aylik yaptirmistim zaten belki vize verirken sigortayi dikkate alirlar vs diye 3 ve 6 aylik geliyor sanirim 6 aylik versinler diye ama zaten biz basvurumuzun 5. Ayindayiz hala vizemiz gelmedi. Eksik evrak istendi bunlari gonderirken tekrar yeni sigorta yapip gonderdim bittigini farkedip tekrar isterlerse maillesme sureci uzatacakti cunku. Yani bizden birsey istenmedi ama istenenler okumustum ben kendim eklemek istedim o yuzden. Allianzin policesinde benim baslattigim tarih ve bitis tarihi yaziyor acikcasi giris cikis vs farkli birsey okumamistimmaksic yazdı: ↑Cum Nis 14, 2023 1:22 pm çok teşekkürler. allianza ben de baktım ama ödeme yapmadan poliçeyi göremiyorum. şimdi türkiye sigorta diye bir yerden yaptıracağım, umarım olur.
1 aylık at 11 + 1 yıllık türkiye sigorta (6 aylıkta giriş çıkış kısıtlaması olduğu için böyle bir çözüm bulduk)
7 aylık yaptırmanızın sebebi giriş çıkış kısıtlaması olmaması için miydi?
Ceydak yazdı: ↑Cum Nis 14, 2023 4:02 pm Giris cikis kisitlamasi gibi bir seyi suan duydum sizden. Ben gorusmeye giderken 6 aylik yaptirmistim zaten belki vize verirken sigortayi dikkate alirlar vs diye 3 ve 6 aylik geliyor sanirim 6 aylik versinler diye ama zaten biz basvurumuzun 5. Ayindayiz hala vizemiz gelmedi. Eksik evrak istendi bunlari gonderirken tekrar yeni sigorta yapip gonderdim bittigini farkedip tekrar isterlerse maillesme sureci uzatacakti cunku. Yani bizden birsey istenmedi ama istenenler okumustum ben kendim eklemek istedim o yuzden. Allianzin policesinde benim baslattigim tarih ve bitis tarihi yaziyor acikcasi giris cikis vs farkli birsey okumamistim
Gamzee yazdı: ↑Cum Nis 14, 2023 1:31 am Bizim yasal 3 aylık süre bu haftasonu doluyor. İstanbul konsolosluğu 10 gün önce Yabancılar şubeye sizden uzun süredir cevap bekliyoruz gibi bir mail atmış onlara bile dönmemişler, vize genel merkezi aradığımızda öğrendik. Sizde en azından muhatap varmış, ben benim eşimin evraklarını incelediklerini bile düşünmüyorum artık. Hiçbir mailimize cevap vermediler.
ezaks2 yazdı: ↑Pzt Nis 17, 2023 12:53 pm Bloke hesap için Expatrio'yu kullanmak istedim ama müşteri hizmetlerinden asla cevap alamıyorum. Önce bankada eski soyismim olduğu için transfergo nun transfer sürecinde problem yaşadım. daha sonra kullanıcı adı iban yüzünden expatrioya aktarımda sıkıntılar çıktı. Şimdi de para geri iade sürecine girdi. Randevuma birkaç gün kaldı ve fintibadan hesap açmaya mı başvursam yoksa burdan yeniden şansımı denesem mi? Bu konuda bilgisi deneyimi olan biri lütfen bana yardım edebilir mi? Expatrio bloke hesaba para transferiyle ilgili çok ciddi problem yaşıyorum lütfen acil yardım edebilir misiniz??
Teşekkür ederim cevabınız için. Expatrio dan aldığım Iban da hata veriyormuş. Bu yüzden para iade oldu bugün. Yeniden IBAN oluşturmuştum onu gönderdim. Yine hata vermişti. Expatrio ya mail attım ama bir haftadir hiçbir şekilde dönüş yapılmadı. Siz expatrio ile mi acmistiniz hesabınızı?maksic yazdı: ↑Pzt Nis 17, 2023 6:48 pm Öncelikle sakinliginizi koruyun, probleminiz cozulecek bir sekilde. Bazen problemle yüz yüze kaldigimizda daha panik olabiliyoruz, zaman kisitlamasi da cabasi.
Transfergoya ben soyisim degisikligi icin formul b yollamistim, sizden de istemislerdir diye tahmin ediyorum. Ayni sekilde expatrioya da yollayabilirsiniz. ancak kabul edilmez de paraniz iade edilirse fintiba denemek mantikli.
Eger randevunuza yetismezse de kisaca durumu aciklayan bir yazi ile eksik evrakin en kisa surede iletilecegini belirtirseniz problem yasamazsiniz.
evet, transferi de transfergo ile yapmistim 2 gun surmedi, herhangi bir kesinti de yapilmadi. expatrioda transfergo veya wise icin ayri bir iban oluyor, onu denediginizden eminsiniz degil mi?ezaks2 yazdı: ↑Pzt Nis 17, 2023 6:54 pm Teşekkür ederim cevabınız için. Expatrio dan aldığım Iban da hata veriyormuş. Bu yüzden para iade oldu bugün. Yeniden IBAN oluşturmuştum onu gönderdim. Yine hata vermişti. Expatrio ya mail attım ama bir haftadir hiçbir şekilde dönüş yapılmadı. Siz expatrio ile mi acmistiniz hesabınızı?
Ödeme yöntemlerinde international olan seçeneği seçmiştim. O aşamadaki seçeneklerden mi bahsediyorsunuz başka bir şey mi bu?
En aşağıdaki ödeme seçeneğini seçmiştim ben. Sanırım bir daha deneyeceğim expatrio için. Sizin paranızın iletilmesi kaç gün sürmüştü acaba? Alıcı kısmına yazarken soyisimde Türkçe karakter kullanılması problem oluyor mu acaba bu konuda bilginiz var mı ? Belki de transfergo da böyle bir sorun da çıkmış olabilir diye düşündüm. Transfer go ya DE ile başlayan iban üzerinden rezervasyon oluşturup sonra hesabımdan TR şeklinde bana verdiği ibana TL olarak parayı göndermiştim. Bir de ben ödemede hata oldukça expatrioda üst üste yeni IBAN oluşturmak zorunda kalmıştım bunlar da sorun çıkarıyor olabilir mi acaba ? Bu konularda fikrinizi de paylaşırsanız çok sevinirim.
ben de sizinle ayni proseduru yasadim. yuklu bi miktar old icin transfergo belge istedi, hemen yukledim ve bir porblem yasamadim. sanirim ertedi gun ya da sonraki gun gecmisti para. ne kadar hizli ve zahmetsiz oldugunu dusunmustum. ismimde turkce karakter yok, belki o da sorun olmus olabilir. ama bence ust uste expatrio ibani olusturmaniz asil problem gibi gorunuyor.ezaks2 yazdı: ↑Sal Nis 18, 2023 9:10 am En aşağıdaki ödeme seçeneğini seçmiştim ben. Sanırım bir daha deneyeceğim expatrio için. Sizin paranızın iletilmesi kaç gün sürmüştü acaba? Alıcı kısmına yazarken soyisimde Türkçe karakter kullanılması problem oluyor mu acaba bu konuda bilginiz var mı ? Belki de transfergo da böyle bir sorun da çıkmış olabilir diye düşündüm. Transfer go ya DE ile başlayan iban üzerinden rezervasyon oluşturup sonra hesabımdan TR şeklinde bana verdiği ibana TL olarak parayı göndermiştim. Bir de ben ödemede hata oldukça expatrioda üst üste yeni IBAN oluşturmak zorunda kalmıştım bunlar da sorun çıkarıyor olabilir mi acaba ? Bu konularda fikrinizi de paylaşırsanız çok sevinirim.