Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
  • Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
  • Chrome Mobil - Bilgisayar
  • Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar

Anmeldung olmadan

Gunluk yasam, masraflar, yurtlar, yemekler... Hepsi burada...
Aligür
Mesajlar: 299
Kayıt: Prş Ara 31, 2020 3:21 am

Anmeldung olmadan

Mesaj gönderen Aligür » Cmt Kas 20, 2021 1:13 am

Merhaba arkadaslar
Ben 3 ay önce Almanya’ya geldim geldikten 20 gün sonra Anmeldung yaptım, şuan bir akrabamın yanında kalıyorum ama onun yanında Anmeldung yapamamamdan dolayı 3 aylık 200 Euro ödeyerek başka birinin yanında Anmeldung yaptım benim sorum şu ben oturuma gittikten sonra Anmeldung u uzatıp para vermek istemiyorum Anmeldungum silinirse sıkıntı olur mu ? ( not :postalarım akrabamın yanına geliyor )

Aligür
Mesajlar: 299
Kayıt: Prş Ara 31, 2020 3:21 am

Re: Anmeldung olmadan

Mesaj gönderen Aligür » Pzr Kas 21, 2021 10:22 pm

Aligür yazdı: Cmt Kas 20, 2021 1:13 am Merhaba arkadaslar
Ben 3 ay önce Almanya’ya geldim geldikten 20 gün sonra Anmeldung yaptım, şuan bir akrabamın yanında kalıyorum ama onun yanında Anmeldung yapamamamdan dolayı 3 aylık 200 Euro ödeyerek başka birinin yanında Anmeldung yaptım benim sorum şu ben oturuma gittikten sonra Anmeldung u uzatıp para vermek istemiyorum Anmeldungum silinirse sıkıntı olur mu ? ( not :postalarım akrabamın yanına geliyor )
Up+

osmancalisir
Mesajlar: 8
Kayıt: Cum Ağu 13, 2021 11:13 am

Re: Anmeldung olmadan

Mesaj gönderen osmancalisir » Pzt Kas 22, 2021 1:39 am

selamlar, anmeldung ikametgah demek. türkiyede nasıl ikametgah kaydı yaptırmak zorunluysa almanyada da bu şekilde. ayrıca bazı noktalarda çok büyük cezası var. örneğin anmeldung yaptırmadın ama nerdeydin, yani nerde kalıyordun diye sorarlar? şimdi burda da akrabamın yanındaydım dersen bu sefer adresini yanlış beyan etmeden kaynaklı on binlerce euro cezası var bu durumun. yani özetle ya gerçekten ev bulmak gerekiyor, ya da bir şekilde bu düzeni devam ettirmen gerekiyor. zor bir durum, ancak dikkatli olmakta fayda var.

Aligür
Mesajlar: 299
Kayıt: Prş Ara 31, 2020 3:21 am

Re: Anmeldung olmadan

Mesaj gönderen Aligür » Pzt Kas 22, 2021 3:00 am

osmancalisir yazdı: Pzt Kas 22, 2021 1:39 am selamlar, anmeldung ikametgah demek. türkiyede nasıl ikametgah kaydı yaptırmak zorunluysa almanyada da bu şekilde. ayrıca bazı noktalarda çok büyük cezası var. örneğin anmeldung yaptırmadın ama nerdeydin, yani nerde kalıyordun diye sorarlar? şimdi burda da akrabamın yanındaydım dersen bu sefer adresini yanlış beyan etmeden kaynaklı on binlerce euro cezası var bu durumun. yani özetle ya gerçekten ev bulmak gerekiyor, ya da bir şekilde bu düzeni devam ettirmen gerekiyor. zor bir durum, ancak dikkatli olmakta fayda var.
Hocam nerden anlıyacaklar ki ?

duisburger
Mesajlar: 406
Kayıt: Prş Şub 05, 2009 4:42 pm

Re: Anmeldung olmadan

Mesaj gönderen duisburger » Pzt Kas 22, 2021 8:49 am

Devletten mektuplar ikamet ettigin eve geliyor ve orda yasamadigin anlasilirsa agir para cezasi yersin.

osmancalisir
Mesajlar: 8
Kayıt: Cum Ağu 13, 2021 11:13 am

Re: Anmeldung olmadan

Mesaj gönderen osmancalisir » Pzt Kas 22, 2021 10:42 pm

Aligür yazdı: Pzt Kas 22, 2021 3:00 am Hocam nerden anlıyacaklar ki ?
selamlar, yanlış anlaşılma olmasın ama bu mantıkla yaklaşırsak bir çok şeyi yapmayabiliriz -örneğin trenlerde ticket kontrol edilmiyo, o zaman almayalım. bu ülke daha güvene dayalı bir ülke. örneğin ben türkiyede hükümete hiç güveni olmayan biriyim. hükümetinde zaten halka güveni yok herkesi terörist ilan eden biri var. yani almanyaya gelmemdeki temel sebep bu güven duygusunu yaşamak. yani farklı bir ülke farklı kuralları var. anlaşılırsa yüksek bir cezası var ve türkiyeye zor kaçarsınız sonrasında. yani ayrıca almanyada ev kiraları pahalı -tl karşısında- eğer şu an akrabanıza kira vermiyorsanız bence 3 ayda 200 euro için yanlış bişe yapmayın derim, ya da kendinize bir flat ya da yurt bakın en güvenlisi bu bence. günün sonunda hem siz, hem akrabanız hemde o diğer evin sahibi ciddi bir ceza ödeyebilir ve bir daha ab ye girmenizi etkileyecek olaylarda yaşayabilirsiniz. karar sizin. ben farklı bir ülkede yaşadığımın farkında olarak oranın kurallarına uymayı ve benden sonra gelecek türkler için ekstra zorluk yaşatacak hareketler yapmayarak almanyanın türklere karşı güvenini azaltacak hareket yapmamayı tercih edenlerdenim. başarılar.

ozcartman
Mesajlar: 149
Kayıt: Çrş May 09, 2018 10:13 pm

Re: Anmeldung olmadan

Mesaj gönderen ozcartman » Sal Kas 23, 2021 1:12 am

osmancalisir yazdı: Pzt Kas 22, 2021 10:42 pm selamlar, yanlış anlaşılma olmasın ama bu mantıkla yaklaşırsak bir çok şeyi yapmayabiliriz -örneğin trenlerde ticket kontrol edilmiyo, o zaman almayalım. bu ülke daha güvene dayalı bir ülke. örneğin ben türkiyede hükümete hiç güveni olmayan biriyim. hükümetinde zaten halka güveni yok herkesi terörist ilan eden biri var. yani almanyaya gelmemdeki temel sebep bu güven duygusunu yaşamak. yani farklı bir ülke farklı kuralları var. anlaşılırsa yüksek bir cezası var ve türkiyeye zor kaçarsınız sonrasında. yani ayrıca almanyada ev kiraları pahalı -tl karşısında- eğer şu an akrabanıza kira vermiyorsanız bence 3 ayda 200 euro için yanlış bişe yapmayın derim, ya da kendinize bir flat ya da yurt bakın en güvenlisi bu bence. günün sonunda hem siz, hem akrabanız hemde o diğer evin sahibi ciddi bir ceza ödeyebilir ve bir daha ab ye girmenizi etkileyecek olaylarda yaşayabilirsiniz. karar sizin. ben farklı bir ülkede yaşadığımın farkında olarak oranın kurallarına uymayı ve benden sonra gelecek türkler için ekstra zorluk yaşatacak hareketler yapmayarak almanyanın türklere karşı güvenini azaltacak hareket yapmamayı tercih edenlerdenim. başarılar.
bu yorumun alnı olsa da öpsem. elinize sağlık.

Computer_Berkay
Mesajlar: 1274
Kayıt: Pzr Eyl 22, 2019 6:46 pm

Re: Anmeldung olmadan

Mesaj gönderen Computer_Berkay » Sal Kas 23, 2021 8:14 am

osmancalisir yazdı: Pzt Kas 22, 2021 10:42 pm selamlar, yanlış anlaşılma olmasın ama bu mantıkla yaklaşırsak bir çok şeyi yapmayabiliriz -örneğin trenlerde ticket kontrol edilmiyo, o zaman almayalım. bu ülke daha güvene dayalı bir ülke. örneğin ben türkiyede hükümete hiç güveni olmayan biriyim. hükümetinde zaten halka güveni yok herkesi terörist ilan eden biri var. yani almanyaya gelmemdeki temel sebep bu güven duygusunu yaşamak. yani farklı bir ülke farklı kuralları var. anlaşılırsa yüksek bir cezası var ve türkiyeye zor kaçarsınız sonrasında. yani ayrıca almanyada ev kiraları pahalı -tl karşısında- eğer şu an akrabanıza kira vermiyorsanız bence 3 ayda 200 euro için yanlış bişe yapmayın derim, ya da kendinize bir flat ya da yurt bakın en güvenlisi bu bence. günün sonunda hem siz, hem akrabanız hemde o diğer evin sahibi ciddi bir ceza ödeyebilir ve bir daha ab ye girmenizi etkileyecek olaylarda yaşayabilirsiniz. karar sizin. ben farklı bir ülkede yaşadığımın farkında olarak oranın kurallarına uymayı ve benden sonra gelecek türkler için ekstra zorluk yaşatacak hareketler yapmayarak almanyanın türklere karşı güvenini azaltacak hareket yapmamayı tercih edenlerdenim. başarılar.
Muazzam cevap gerçekten böyle bir düşüncede olduğunuz için bende teşekkür etmek istiyorum :) 👏

Kullanıcı avatarı
Mühendiss
Mesajlar: 103
Kayıt: Pzt Eyl 10, 2018 10:48 am

Re: Anmeldung olmadan

Mesaj gönderen Mühendiss » Prş Kas 25, 2021 12:27 pm

osmancalisir yazdı: Pzt Kas 22, 2021 10:42 pm selamlar, yanlış anlaşılma olmasın ama bu mantıkla yaklaşırsak bir çok şeyi yapmayabiliriz -örneğin trenlerde ticket kontrol edilmiyo, o zaman almayalım. bu ülke daha güvene dayalı bir ülke. örneğin ben türkiyede hükümete hiç güveni olmayan biriyim. hükümetinde zaten halka güveni yok herkesi terörist ilan eden biri var. yani almanyaya gelmemdeki temel sebep bu güven duygusunu yaşamak. yani farklı bir ülke farklı kuralları var. anlaşılırsa yüksek bir cezası var ve türkiyeye zor kaçarsınız sonrasında. yani ayrıca almanyada ev kiraları pahalı -tl karşısında- eğer şu an akrabanıza kira vermiyorsanız bence 3 ayda 200 euro için yanlış bişe yapmayın derim, ya da kendinize bir flat ya da yurt bakın en güvenlisi bu bence. günün sonunda hem siz, hem akrabanız hemde o diğer evin sahibi ciddi bir ceza ödeyebilir ve bir daha ab ye girmenizi etkileyecek olaylarda yaşayabilirsiniz. karar sizin. ben farklı bir ülkede yaşadığımın farkında olarak oranın kurallarına uymayı ve benden sonra gelecek türkler için ekstra zorluk yaşatacak hareketler yapmayarak almanyanın türklere karşı güvenini azaltacak hareket yapmamayı tercih edenlerdenim. başarılar.
Yanii söylenecek her şeyi söylemişsiniz. Çokta güzel söylemişsiniz :) . Özellikle bizden sonra Türkiyeden gelecek kişileride düşünmemiz lazım.
TU Dortmund
Bauingenieurwesen

Cevapla