Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
  • Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
  • Chrome Mobil - Bilgisayar
  • Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar

RWTH Aachen online basvuruda SelfAssessment doldurmam gerekiyor mu?

Pasaport, vize, islemler, biletler... Hepsi burada...
cunlikoli
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Nis 07, 2024 8:33 pm

RWTH Aachen online basvuruda SelfAssessment doldurmam gerekiyor mu?

Mesaj gönderen cunlikoli » Cum May 09, 2025 8:41 pm

online basvuru yapiyorum ve bunu doldurmami soyluyor ama doldurmadan da basvuru yapabiliyorum. bilgisi olan var midir?
Ankara 36F
Başvuru Tarihi : 28 Mayıs 2024
Randevu Atama : 24 Eylül 2024
Randevu Tarihi : 30 Eylül 2024
Eksik Evrak Maili : 14 Ekim 2024
Eksik Evrak Teslim : 14 Ekim 2024
Vize Geliş : 17 Ekim 2024 1 Yıllık Multi

Kullanıcı avatarı
Physiker
Mesajlar: 41412
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 6:15 pm
Konum: Welt
İletişim:

Re: RWTH Aachen online basvuruda SelfAssessment doldurmam gerekiyor mu?

Mesaj gönderen Physiker » Pzt May 12, 2025 9:52 am

Basvuru yaparken degil ama kayit olurken sart.
Almanya da Egitim - Deutschstudent
www.deutschstudent.com

Ceymen
Mesajlar: 50
Kayıt: Sal Eyl 23, 2025 11:21 am

Re: RWTH Aachen online basvuruda SelfAssessment doldurmam gerekiyor mu?

Mesaj gönderen Ceymen » Sal Haz 02, 2026 9:39 am

Physiker yazdı: Pzt May 12, 2025 9:52 am Basvuru yaparken degil ama kayit olurken sart.
Merhaba ben de Aachen a başvuru yapıyorum.Formu doldururken dil belgesi isteniyor henüz c1 belgem yok son kayıt dönemine kadar belgeyi yükleyebileceğimi duymuştum.Dil belgesini yüklemeden başvuru yapsam herhangi bir sorun olur mu?

Cevapla