Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
- Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
- Chrome Mobil - Bilgisayar
- Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar
RWTH Aachen online basvuruda SelfAssessment doldurmam gerekiyor mu?
RWTH Aachen online basvuruda SelfAssessment doldurmam gerekiyor mu?
online basvuru yapiyorum ve bunu doldurmami soyluyor ama doldurmadan da basvuru yapabiliyorum. bilgisi olan var midir?
Ankara 36F
Başvuru Tarihi : 28 Mayıs 2024
Randevu Atama : 24 Eylül 2024
Randevu Tarihi : 30 Eylül 2024
Eksik Evrak Maili : 14 Ekim 2024
Eksik Evrak Teslim : 14 Ekim 2024
Vize Geliş : 17 Ekim 2024 1 Yıllık Multi
Başvuru Tarihi : 28 Mayıs 2024
Randevu Atama : 24 Eylül 2024
Randevu Tarihi : 30 Eylül 2024
Eksik Evrak Maili : 14 Ekim 2024
Eksik Evrak Teslim : 14 Ekim 2024
Vize Geliş : 17 Ekim 2024 1 Yıllık Multi
Re: RWTH Aachen online basvuruda SelfAssessment doldurmam gerekiyor mu?
Basvuru yaparken degil ama kayit olurken sart.
Almanya da Egitim - Deutschstudent
www.deutschstudent.com
www.deutschstudent.com
Re: RWTH Aachen online basvuruda SelfAssessment doldurmam gerekiyor mu?
Merhaba ben de Aachen a başvuru yapıyorum.Formu doldururken dil belgesi isteniyor henüz c1 belgem yok son kayıt dönemine kadar belgeyi yükleyebileceğimi duymuştum.Dil belgesini yüklemeden başvuru yapsam herhangi bir sorun olur mu?