Merhablar,
Şu anda Türkiye'de yüksek lisans okuyorum ancak Almanya'da da bir yüksek lisanstan kabul aldım ve orada devam edeceğim. Bununla ilgili birkaç sorum var:
- Vize başvurumda şuan yüksek lisans okuduğuma dair bir belge sunmalı mıyım?
- Vize başvurumdan önce Türkiyede okuduğum yüksek lisanstan kaydımı sildirmeli miyim? Vizem çıkana kadar beklesem olur mu?
Şimdiden teşekkür ederim.
Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
- Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
- Chrome Mobil - Bilgisayar
- Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar
Türkiye'de Yüksek Lisans Okurken Almanya'da Yüksek Lisansa Gitmek
Türkiye'de Yüksek Lisans Okurken Almanya'da Yüksek Lisansa Gitmek
İzmir 41F - Dresden
Başvuru-> 25 Temmuz 2024
Atama tarihi-> 21 Ağustos 2024
IDATA Evrak Teslim -> 27 Eylül 2024
Vize Geliş -> 5 Kasım 2024, 1 yıllık multi
Başvuru-> 25 Temmuz 2024
Atama tarihi-> 21 Ağustos 2024
IDATA Evrak Teslim -> 27 Eylül 2024
Vize Geliş -> 5 Kasım 2024, 1 yıllık multi
-
satoshinakamoto
- Mesajlar: 8
- Kayıt: Cmt Kas 23, 2024 4:18 pm
Re: Türkiye'de Yüksek Lisans Okurken Almanya'da Yüksek Lisansa Gitmek
Ne yaptın hocam? Ben de aynı durumdayım
-
satoshinakamoto
- Mesajlar: 8
- Kayıt: Cmt Kas 23, 2024 4:18 pm
Re: Türkiye'de Yüksek Lisans Okurken Almanya'da Yüksek Lisansa Gitmek
Zamanında aynı durumda bulunmuş/şu anda bu durumda olan ve soruların cevabını bilen tüm arkadaşlar; bilgi ve deneyimleriniz çok değerli lütfen esirgemeyin. Teşekkürler.
-
zeitreisender
- Mesajlar: 7
- Kayıt: Çrş Haz 03, 2026 8:39 am
Re: Türkiye'de Yüksek Lisans Okurken Almanya'da Yüksek Lisansa Gitmek
sonuç oldu acaba süreç nasıl ilerledi? Aynı durumdayım.