Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
  • Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
  • Chrome Mobil - Bilgisayar
  • Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar

IDATA randevu atanma süresi

Pasaport, vize, islemler, biletler... Hepsi burada...
Yusufb7841
Mesajlar: 30
Kayıt: Cum Ağu 28, 2020 1:54 pm

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen Yusufb7841 » Pzt Ağu 09, 2021 2:42 am

Merhaba arkadaşlar İzmir'den 29 Mayısta randevu talebi oluşturmuştum, az önce 3 Eylüle atama yaptı. İlkbaharda başvurdum sonbahara atama yaptı ama en azından yaptı. Umarım en kısa sürede alırsınız randevularınızı bol şanslar :)

sezai16
Mesajlar: 57
Kayıt: Pzt Oca 27, 2020 9:12 pm

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen sezai16 » Pzt Ağu 09, 2021 2:47 am

Yusufb7841 yazdı: Pzt Ağu 09, 2021 2:42 am Merhaba arkadaşlar İzmir'den 29 Mayısta randevu talebi oluşturmuştum, az önce 3 Eylüle atama yaptı. İlkbaharda başvurdum sonbahara atama yaptı ama en azından yaptı. Umarım en kısa sürede alırsınız randevularınızı bol şanslar :)
gece uyutmuyorlar. benim de 6 eylül ama mecburen kursu ekime ertelicem. yoksa 13 eylül kurs başlangıç, imkansız yetişmesi

Yusufb7841
Mesajlar: 30
Kayıt: Cum Ağu 28, 2020 1:54 pm

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen Yusufb7841 » Pzt Ağu 09, 2021 2:53 am

sezai16 yazdı: Pzt Ağu 09, 2021 2:47 am gece uyutmuyorlar. benim de 6 eylül ama mecburen kursu ekime ertelicem. yoksa 13 eylül kurs başlangıç, imkansız yetişmesi
Ben normalde ağustosa yapmıştım kurs kaydımı ama her şey her zaman yolunda gitmiyor işte. Biraz geç de olsa hiç olmamasından iyidir diye düşünüyorum. Vize çıkma süresi 3-6 hafta sürüyor, o yüzden ekime ertelemen uygundur. Ben ekime erteleyeceğim yarın.

sezai16
Mesajlar: 57
Kayıt: Pzt Oca 27, 2020 9:12 pm

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen sezai16 » Pzt Ağu 09, 2021 2:59 am

Yusufb7841 yazdı: Pzt Ağu 09, 2021 2:53 am Ben normalde ağustosa yapmıştım kurs kaydımı ama her şey her zaman yolunda gitmiyor işte. Biraz geç de olsa hiç olmamasından iyidir diye düşünüyorum. Vize çıkma süresi 3-6 hafta sürüyor, o yüzden ekime ertelemen uygundur. Ben ekime erteleyeceğim yarın.
Aynen öyle. umarım tekrardan kısıtlamalar başlamaz. 4-5 hafta olacak vize randevusu ile kurs başlangıçı arasında umarım yetişir. Cidden çok bekledik, tüm yazı yedi şu randevu bekleme süresi.

zeitundraum
Mesajlar: 26
Kayıt: Sal Oca 05, 2021 9:01 am

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen zeitundraum » Pzt Ağu 09, 2021 9:49 am

Merhabalar, bende 11 Haziranda randevu talebi oluşturmuştum İzmir (39F) için, 16 Eylüle atamışlar. Üniversitem 15 Ekimde başlıyor ya ucu ucuna yetişecek okula yada geç kalacağım. Belgelerin tam olması durumunda vizenin gelişi ne kadar sürüyor bilgisi olan varsa yazabilirse sevinirim.

Computer_Berkay
Mesajlar: 1274
Kayıt: Pzr Eyl 22, 2019 6:46 pm

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen Computer_Berkay » Pzt Ağu 09, 2021 9:55 am

zeitundraum yazdı: Pzt Ağu 09, 2021 9:49 am Merhabalar, bende 11 Haziranda randevu talebi oluşturmuştum İzmir (39F) için, 16 Eylüle atamışlar. Üniversitem 15 Ekimde başlıyor ya ucu ucuna yetişecek okula yada geç kalacağım. Belgelerin tam olması durumunda vizenin gelişi ne kadar sürüyor bilgisi olan varsa yazabilirse sevinirim.
Yanlış olmasam 4 6 hafta arası idi.

mertyiyitt
Mesajlar: 65
Kayıt: Çrş Tem 28, 2021 12:09 am

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen mertyiyitt » Pzt Ağu 09, 2021 2:14 pm

Merhabalar, randevu talebimi 12 Temmuz günü oluşturdum ancak hala atama yapılmadı. Okulum Ekim ayında başlayacak. İzmir İDATA ortalama ne kadar sürede randevu atıyor bilgisi olan var mı? Teşekkür ederim.

athos123
Mesajlar: 39
Kayıt: Pzr Nis 18, 2021 3:13 pm

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen athos123 » Çrş Ağu 11, 2021 1:22 pm

mertyiyitt yazdı: Pzt Ağu 09, 2021 2:14 pm Merhabalar, randevu talebimi 12 Temmuz günü oluşturdum ancak hala atama yapılmadı. Okulum Ekim ayında başlayacak. İzmir İDATA ortalama ne kadar sürede randevu atıyor bilgisi olan var mı? Teşekkür ederim.
Vize anı defterindeki yazdımda 8 ile 12 hafta diyordum, arkadaşlara ama bu hafta vize randevusu açıklanan arkadaşlara bakınca randevu alınma tarihi ile atanmış olan randevu tarihi arasındaki aralık 14 hafta. Yani ekim ortası bize sıra gelmiş olur. Benim de 14 temmuz 39 f izmir.

sezai16
Mesajlar: 57
Kayıt: Pzt Oca 27, 2020 9:12 pm

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen sezai16 » Çrş Ağu 11, 2021 2:51 pm

mertyiyitt yazdı: Pzt Ağu 09, 2021 2:14 pm Merhabalar, randevu talebimi 12 Temmuz günü oluşturdum ancak hala atama yapılmadı. Okulum Ekim ayında başlayacak. İzmir İDATA ortalama ne kadar sürede randevu atıyor bilgisi olan var mı? Teşekkür ederim.
31 mayıs oluşturdum. 6 eylüle atadı izmir ofis

mertyiyitt
Mesajlar: 65
Kayıt: Çrş Tem 28, 2021 12:09 am

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen mertyiyitt » Cum Eyl 10, 2021 11:32 am

Son dönemde 41f vizesi için atama yapılan var mı?

mertyiyitt
Mesajlar: 65
Kayıt: Çrş Tem 28, 2021 12:09 am

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen mertyiyitt » Cum Eyl 10, 2021 11:33 am

Son dönemde 41f vizesi için atama yapılan var mı? Varsa randevu oluşturma tarihi ve randevu tarihini öğrenebilir miyim?

Hildegard
Mesajlar: 75
Kayıt: Sal Ağu 31, 2021 9:01 am

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen Hildegard » Cum Eyl 10, 2021 1:19 pm

mertyiyitt yazdı: Cum Eyl 10, 2021 11:33 am Son dönemde 41f vizesi için atama yapılan var mı? Varsa randevu oluşturma tarihi ve randevu tarihini öğrenebilir miyim?
Hocam ben 5 Eylül'de randevu için başvuru yaptım aynı gün atamam yapıldı 22 Eylül'e.

mertyiyitt
Mesajlar: 65
Kayıt: Çrş Tem 28, 2021 12:09 am

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen mertyiyitt » Cum Eyl 10, 2021 3:28 pm

Hildegard yazdı: Cum Eyl 10, 2021 1:19 pm Hocam ben 5 Eylül'de randevu için başvuru yaptım aynı gün atamam yapıldı 22 Eylül'e.
Ben 29 Ağustosta başvurdum 11 Ekime atamam yapıldı. Gerçekten saçmalık ne yaptıkları belli değil. Aynı gün atama yapılmış benim ki 9 Eylül'de yani dün atandı. Ben buna itiraz etmek için ne yapabilirim acaba?

mertyiyitt
Mesajlar: 65
Kayıt: Çrş Tem 28, 2021 12:09 am

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen mertyiyitt » Cum Eyl 10, 2021 3:29 pm

Hildegard yazdı: Cum Eyl 10, 2021 1:19 pm Hocam ben 5 Eylül'de randevu için başvuru yaptım aynı gün atamam yapıldı 22 Eylül'e.
Randevunuz İzmir'de mi acaba?

Hildegard
Mesajlar: 75
Kayıt: Sal Ağu 31, 2021 9:01 am

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen Hildegard » Cum Eyl 10, 2021 3:33 pm

mertyiyitt yazdı: Cum Eyl 10, 2021 3:29 pm Randevunuz İzmir'de mi acaba?
yok hocam İstanbul

mertyiyitt
Mesajlar: 65
Kayıt: Çrş Tem 28, 2021 12:09 am

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen mertyiyitt » Cum Eyl 10, 2021 3:45 pm

Hildegard yazdı: Cum Eyl 10, 2021 3:33 pm yok hocam İstanbul
İzmir İDATA yine şovunu yapıyor.. :x

nctckty
Mesajlar: 36
Kayıt: Pzt Ağu 28, 2017 7:10 pm

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen nctckty » Cum Eyl 10, 2021 5:55 pm

mertyiyitt yazdı: Cum Eyl 10, 2021 3:45 pm İzmir İDATA yine şovunu yapıyor.. :x
41. gün doldu. İzmir Idata'dan bir randevu tarihi ataması gerçekleşmedi.

halime09
Mesajlar: 46
Kayıt: Cmt Şub 13, 2021 5:15 pm

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen halime09 » Cmt Eyl 11, 2021 1:58 pm

İkametine bağlı konsolosluk dışındaki, diğer şehirlerden başvuranlar vardı ilave ücret ödeyerek. Onlar noldu acaba?

mertyiyitt
Mesajlar: 65
Kayıt: Çrş Tem 28, 2021 12:09 am

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen mertyiyitt » Cmt Eyl 11, 2021 10:37 pm

nctckty yazdı: Cum Eyl 10, 2021 5:55 pm 41. gün doldu. İzmir Idata'dan bir randevu tarihi ataması gerçekleşmedi.
Hangi vize türü hocam

sezai16
Mesajlar: 57
Kayıt: Pzt Oca 27, 2020 9:12 pm

Re: IDATA randevu atanma süresi

Mesaj gönderen sezai16 » Pzt Eyl 13, 2021 2:53 pm

sezai16 yazdı: Pzt Ağu 09, 2021 2:59 am Aynen öyle. umarım tekrardan kısıtlamalar başlamaz. 4-5 hafta olacak vize randevusu ile kurs başlangıçı arasında umarım yetişir. Cidden çok bekledik, tüm yazı yedi şu randevu bekleme süresi.
yusuf selam,

vize görüşmen nasıldı? bir de vizen eline ulaşınca yazar mısın?

Cevapla