Merhaba, bloke hesabın kapatılış süreçleri ve hangi şartlarda olabildiğine dair detaylar bu makaleden ulaşabilirsiniz:
https://help.expatrio.com/hc/en-us/sect ... ed-Account
Merhaba, bloke hesabın kapatılış süreçleri ve hangi şartlarda olabildiğine dair detaylar bu makaleden ulaşabilirsiniz:
Merhabalar, siz mail ile doğrulamayı nereden yapmıştınız?meltemsakla yazdı: ↑Pzt Eyl 02, 2024 4:43 pm Arkadaşlar merhaba,
Ben youtube videolarını izlerken açıklamalardaki bilgiyi gözden kaçırıdğım için sizi de uyarmak istedim.
Seçtiğiniz transfer metoduna göre, transferin yapılacağı banka hesap bilgileri her zaman 05 belgesi ile belirtilmiyor. Bana yüklenen belge "invoice" idi. (cohort go, GB ile başlayan iban numarası, London merkezli banka) Ben mail atıp cevap alana kadar transferi yapmadım, neyse ki çok geçmeden belgenin doğru olduğu ile ilgili onay maili geldi, işbankası mobil uygulamadan yolladım parayı. 1 saat olmadan 06 belgesi hesabıma yüklenmişti. Sizin de bilginiz olsun.
Kolay gelsin
sorun yok paranızın hesaba geçmesini bekleyebilirsiniz.karahasan@gmail.com yazdı: ↑Pzt Eyl 02, 2024 7:09 pm Arkadaşlar merhaba, ben de bugün "invoice" şeklinde olup GB ile başlayan IBAN numarasına yolladım ancak alıcı adı bankanın kendisi olarak geldi, açıklamaya referans numarasını yazdım. Halen 06 belgem oluşmadı. Herhangi bir sorun yaşar mıyım? Dekontu da sisteme yükledim.
evet recipient details altında ne yazıyorsa ona göre gireceksiniz. kendi adınız soyadınız oluyor Almanya hesabına gönderdiğinizde.clxh yazdı: ↑Sal Eyl 03, 2024 1:44 pm Merhaba,
Bloke hesabima sahsi banka hesabimdan swiftle euro transferi yapacagim.
Elimde 05 Account Opening Confimation dokumani var.
Ad soyad, adres ve ulke kismini buradaki recipient details e gore mi doldurmaliyim? Bu durumda kendi adim soyadim, adresim ve ulke olarak da Turkiye olmus oluyor. Para Almanya'ya gidecegi icin ozellikle ulke kisminda emin olamadim.
alternatif olarak çıkan seçeneklerde en alttaki EUR seçeneğini seçin. oraya transfergo veya wise ile para atabilirsiniz TL olarak.DogukanKvrk yazdı: ↑Sal Eyl 03, 2024 4:18 pm Merhaba,
Ben de bloke hesabı ödemesi için türk lirası banka havalesi seçtim. Invoice adı altında citibank Londra IBAN geldi. Buraya ödemeyi nasıl yapıyoruz? Gb ibanına direkt tl havale yapılmıyor. Her türlü swift mi yapılmalı? Bir de alıcı olarak Flywire Payments mi seçiliyor? Yardımcı olursanız çok güzel olur.
Expatrio yazdı: ↑Çrş Ağu 14, 2024 10:47 am aile bireylerinizi ekletmek için sigorta firmasına yazmanız gerekiyor ki yazmışsınız zaten. bu adrese yazmadıysanız deneyebilirsiniz: https://www.educare24.com/contact , onlar size gerekli yönlendirmeyi yapıp evrakları iletiyor olacak.
Aion'un mailine cevap verdiyseniz birkaç iş gününde 06 nolu dosyanız oluşacaktır, bugün de gelebilir.
Eğer yetişmez ise ödeme dekontuyla görüşmeye gidip, 06 nolu belgeyi maille atabilirsiniz sonrasında. Evrakları yetişmeyen pek çok öğrenci bu şekilde yapıyor.
sağlık sigortası, aylık ödemeleri yaptığınız sürece devam eder. onu iptal etmek için sigorta firmasına yazmalısınız.
yönlendirirler sizi mutlaka kısa zamanda.karahasan@gmail.com yazdı: ↑Sal Eyl 03, 2024 8:54 pm Merhabalar,
Siz eş ve çocuğunuzun sigortalarını dahil edebildiniz mi? Edebildiyseniz nasıl yaptınız? Ben de aynı durumdayım da, kendi sigortamın altındaki mail adresine mail attım ve sadede otomatik bir yanıt geldi.
Merhaba, Expatrio alıntılamışsınız ama sanırım bana sordunuzkarahasan@gmail.com yazdı: ↑Sal Eyl 03, 2024 8:54 pm Merhabalar,
Siz eş ve çocuğunuzun sigortalarını dahil edebildiniz mi? Edebildiyseniz nasıl yaptınız? Ben de aynı durumdayım da, kendi sigortamın altındaki mail adresine mail attım ve sadede otomatik bir yanıt geldi.
Çok teşekkür ederim. Biz direkt web sayfalarından bize bildirdikleri şekilde eşim ve oğlum için ayrı ayrı form doldurup bu formları benim sağlık sigortamla eşleştirebilmeleri için verdikleri poliçe numarasını da özel notlar kısmına yazdık. Belgelerimiz hemen iletildi. Ama seyahat sigortasını içermediğini düşünüyoruz, daha tam anlayamadık o kısmı. Sağlık sigortası 6 aya kadar izin verdiğinden biz de 6 aylık yaptık.efeakt yazdı: ↑Çrş Eyl 04, 2024 11:21 am Merhaba, Expatrio alıntılamışsınız ama sanırım bana sordunuzGünlerce saçma sapan bir mail trafiği ve vize randevusu da çoktan geçtikten sonra bir link gönderdiler. Orası üzerinden kendim eşim ve çocuğum için benim sigortamı baz göstererek ekleyebildim, ancak totalde ne ödeyeceğiz, aile sigortası mı oldu ne oldu muallak. link: https://quote.dr-walter-secure.de/en/ai ... ent/tariff
bu da gelen mail:
Good Morning / Afternoon,
Thank you for contacting our customer support team at Expatrio.
If you wish to have your spouse or child covered by the same insurance, please apply through the link here for yourself, your spouse and children.
Productinformation:
https://www.provisit.com/de/provisit-student
Online Conclusion:
https://quote.dr-walter-secure.de/en/ai ... ent/tariff
If you confirm that you have applied through the link for yourself and your dependants, please confirm with us in the email. We will cancel your application on the user portal to avoid double application.
If you have applied for the value package, you will still be eligible for it after the activation.
If you have any question about the online application, please contact expatrio@dr-walter.com.
Please do not hesitate to respond to this email or contact us at +49 (0) 30 25557415 if you have any questions. We can also highly recommend to search our FAQ for quick answers.
Kind Regards,
Kelly
Expatrio Service Team
aynı pasaport bilgileriyle 2 farklı hesap açılamıyor sorun bundan kaynaklı. Siz talep ilettiyseniz ancak müşteri hizmetleri bunu yapabilir. 1-2 gün içerisinde dönüş yapıyorlar. Pazartesiye kadar ancak hesabı açılıp para transferi yapabilir. Vize görüşmesine de ödeme dekontuyla gidip bloke hesap onayını sonradan maille iletebilir.gkhn09 yazdı: ↑Prş Eyl 05, 2024 12:00 am Merhabalar. Arkadaşım daha önce Erasmus için almanyaya gitmişti ve o zaman expatrio üzerinden bloke hesap oluşturmuştu. Şimdi yüksek lisans için kabul aldı ve tekrardan bloke hesap yapması gerekiyor. Fakat eski hesabındaki maili artık kullanmadığı ve expatrio hesabından mail değişikliği yapamadığı için eski hesabını silip yeni bir Expatrio hesabı oluşturarak onun üzerinden bloke hesap açmak istedi ama bu yeni hesaba bloke hesap için bilgileri girdiğimizde şöyle bir hata alıyor: Please review your application and verify all the data provided is your own; if it is, please contact Expatrio customer support. Muhtemelen eski hesabı için silme talebi oluşturmasına rağmen o hesap henüz silinmediği ve aktif olduğu için böyle bir hata alıyor. Hesabın silinmesi ne kadar zaman alır? Bu durumda nasıl bir yol izlemeliyiz. Tecrübesi olan var mı acaba? Pazartesi günü vize randevusu var o yüzden biraz acil bir durum.