Giriş yapamayanların dikkatine
  • Şifremi unuttum özelliğini kullanarak yeni şifre talebinde bulunmalısınız.
    • Öncelikle gelen maildeki linke tıklayıp, yeni şifreyi aktif hale getirin
    • Daha sonra maildeki yeni şifre ile giriş yapın.
    • Yeni şifre belirlemek için giriş yaptıktan sonra buraya tıklayın
  • Mail adresi güncel olmadığı için maili alamayanlar bu başlık altında çözüme ulaşabilirler.
  • Buradan yeni sistemle ilgili hata, şikayet, tavsiye, memnuniyet vs gibi konularda fikrinizi iletebilirsiniz.

Vize Ani Defteri 2018

Pasaport, vize, islemler, biletler... Hepsi burada...
Kullanıcı avatarı
Physiker
Mesajlar: 31070
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 6:15 pm
Konum: Welt
İletişim:

Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen Physiker » Pzr Ara 31, 2017 7:10 pm

Daha önceki yillarda hep sayilarla vize ani deflerini siralamistik. 2018 den itibaren yillik yapacagiz artik.

2018 yilindaki vize görüsmelerini, degerlendirmelerinizi ve sorularinizi bu baslik altinda yöneltebilirsiniz.

2018 yilinda vize görüsmesi yapacak bütün ögrenci arkadaslarimiza basarilar dileriz.

En son vize ani defteri - 16 ya asagidaki linkten ulasabilirsiniz:

viewtopic.php?f=7&t=9690
Almanya da Egitim - Deutschstudent
Youtube Kanalimiz Yayinda: https://www.youtube.com/channel/UCYUdQz ... YqR1p3xDUw

Bavereski
Mesajlar: 19
Kayıt: Cmt Ara 30, 2017 5:10 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen Bavereski » Pzt Oca 01, 2018 6:49 pm

Blokeli hesap almanyada açılabiliyor mu ? Şu an ben almanyadayım üni başvurum kabul edildi dil kursu evrakımda var ama b1 sertifikam yok a2 katılım belgem var. Ailem almanyada yaşıyor oturumları var ben 18 yaşındayım not ortalamalarım 85 hiç bir sıkıntı gözükmüyor dil haricinde bu konuyla ilgili ne düşünüyorsunuz ?

John
Mesajlar: 517
Kayıt: Prş Eyl 10, 2015 2:51 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen John » Pzt Oca 01, 2018 7:01 pm

Bavereski yazdı:
Pzt Oca 01, 2018 6:49 pm
Blokeli hesap almanyada açılabiliyor mu ? Şu an ben almanyadayım üni başvurum kabul edildi dil kursu evrakımda var ama b1 sertifikam yok a2 katılım belgem var. Ailem almanyada yaşıyor oturumları var ben 18 yaşındayım not ortalamalarım 85 hiç bir sıkıntı gözükmüyor dil haricinde bu konuyla ilgili ne düşünüyorsunuz ?
Şu yazdığını okuyunca o kadar kötü hissettim ki yani Allah bu forumun adminlerine sabır versin. Hiç araştırma yapmadığın çok belli yani bir blokeli hesabın dahi Almanya'da olması gerektiğini bilmiyorsun. Almanya'dayken tabiki de Almanya'da olan bir hesap açılabilir. Yoksa bu kadar adam vizeyi uzattırırken nasıl yeniden blokeli hesap açıyor, hepimiz her yıl Türkiye'ye mi dönüyoruz? Dil konusunda da şartlı kabul alıp bir okulun dil kursuna yerleşebilirsin. Ailen Almanya'da uzun süredir kalıyorsa aile birleşimi vizen de varsa zaten vizeyle ilgili hiçbir sıkıntın yok. Ama bütün bunları niye forumda araştırmadın da alakasız bir başlık altında sordun güzel kardeşim. Ayrı başlık açsaydın yine bir nebze daha iyi olurdu.
Ondan sonra biz ters bir anımızda sert bir yorum yapınca arkadaşlardan ne kadar saygısızsın, terbiyesiz, kendini beğenmiş vs. diye cevap alıyoruz.

Bavereski
Mesajlar: 19
Kayıt: Cmt Ara 30, 2017 5:10 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen Bavereski » Pzt Oca 01, 2018 7:28 pm

Uzun süredir burda değiller ben her şeyi araştırdım ama burayı okudukça her şey daha da karmaşık hale geliyor herkes yazmış b1 sertifikan olmadan vize alamazsın diye ben zaten dil okuluna gitmek için vize alıyorum çok anlamsız gelmeye başladı bazı yazılar teyit etmeye çalışıyorum. Blokeli hesap konusundada iş bankası tr ile görüştüm ordan olmaz dediler çoğu kişide almanyadan yapabilirsin diyor keyfimizden insanları oyalamak için sormuyoruz sert cevaplara kırılmam yeter ki cevap olarak gelsin.

Bavereski
Mesajlar: 19
Kayıt: Cmt Ara 30, 2017 5:10 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen Bavereski » Pzt Oca 01, 2018 7:29 pm

John yazdı:
Pzt Oca 01, 2018 7:01 pm
Şu yazdığını okuyunca o kadar kötü hissettim ki yani Allah bu forumun adminlerine sabır versin. Hiç araştırma yapmadığın çok belli yani bir blokeli hesabın dahi Almanya'da olması gerektiğini bilmiyorsun. Almanya'dayken tabiki de Almanya'da olan bir hesap açılabilir. Yoksa bu kadar adam vizeyi uzattırırken nasıl yeniden blokeli hesap açıyor, hepimiz her yıl Türkiye'ye mi dönüyoruz? Dil konusunda da şartlı kabul alıp bir okulun dil kursuna yerleşebilirsin. Ailen Almanya'da uzun süredir kalıyorsa aile birleşimi vizen de varsa zaten vizeyle ilgili hiçbir sıkıntın yok. Ama bütün bunları niye forumda araştırmadın da alakasız bir başlık altında sordun güzel kardeşim. Ayrı başlık açsaydın yine bir nebze daha iyi olurdu.
Ondan sonra biz ters bir anımızda sert bir yorum yapınca arkadaşlardan ne kadar saygısızsın, terbiyesiz, kendini beğenmiş vs. diye cevap alıyoruz.
Uzun süredir burda değiller ben her şeyi araştırdım ama burayı okudukça her şey daha da karmaşık hale geliyor herkes yazmış b1 sertifikan olmadan vize alamazsın diye ben zaten dil okuluna gitmek için vize alıyorum çok anlamsız gelmeye başladı bazı yazılar teyit etmeye çalışıyorum. Blokeli hesap konusundada iş bankası tr ile görüştüm ordan olmaz dediler çoğu kişide almanyadan yapabilirsin diyor keyfimizden insanları oyalamak için sormuyoruz sert cevaplara kırılmam yeter ki cevap olarak gelsin.
Not:sitede yeniyim burayı aktif gördüğüm ve burda benzer içerik gördüğüm için buraya yazdım

duisburger
Mesajlar: 366
Kayıt: Prş Şub 05, 2009 4:42 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen duisburger » Sal Oca 02, 2018 10:22 pm

Gidip direk herhangi bir Deutsche Bank subesinden actirabilirsin.

tipitip
Mesajlar: 48
Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 3:41 am

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen tipitip » Çrş Oca 03, 2018 1:05 am

arkadaşlar herkese merhaba. ulusal vize için başvurdum ama zaten almanyada okuyorum oturumum bitti ve trye gidip yeni vize alacaksın dediler ben de geldim.
dönüş biletim 10 gün sonra. yetişir mi dedim siz auslanderamtla görüşün hızlandırsınlar onlar bakacak biz bir şey yapmayacağız dediler. almanyada bağlı olduğum auslanderamtla görüştüm onlar da aynı şeyi söylemesin mi?! biz bir şey yapmayacağız konsolosluk verecek vizenizi. onlarla görüşün.
ben şimdi konsoloslukla nasıl tekrar iletişime geçeyim? tel ile ulaşamayız değil mi?

maploping
Mesajlar: 219
Kayıt: Cum May 22, 2015 11:17 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen maploping » Pzt Oca 08, 2018 1:37 am

Selamlar, İstanbul'dan aralık ayında başvurup vizesi sonuçlanan var mı?

builder17
Mesajlar: 9
Kayıt: Prş Haz 29, 2017 12:41 am

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen builder17 » Sal Oca 09, 2018 2:46 pm

Arkadaslar bugun vizemi aldim fakat sartli kabulum oldugu halde bana sadece dil kursu yaziyor gelen vizede bu sorun teskil eder mi cevaplarsaniz cok sevinirim.

atakanata
Mesajlar: 178
Kayıt: Sal Kas 22, 2016 12:45 am
Konum: İstanbul

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen atakanata » Sal Oca 09, 2018 4:15 pm

builder17 yazdı:
Sal Oca 09, 2018 2:46 pm
Arkadaslar bugun vizemi aldim fakat sartli kabulum oldugu halde bana sadece dil kursu yaziyor gelen vizede bu sorun teskil eder mi cevaplarsaniz cok sevinirim.
Hayırlı olsun. Dil kursu vizesi gibi geliyor zaten bildiğim kadarıyla. Ne zaman başvurmuştun? Benim 50 gün oldu hala ses yok. Çarşamba günü yabancılar dairesinden bilgi aldık Almanya’daki süreç kapanmış birkaç güne bildirilecek demişler ama hala ses yok salı oldu.

builder17
Mesajlar: 9
Kayıt: Prş Haz 29, 2017 12:41 am

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen builder17 » Sal Oca 09, 2018 4:20 pm

atakanata yazdı:
Sal Oca 09, 2018 4:15 pm
Ama diger arkadaslar dil kursu 've egitim yaziyirmus.
Hayırlı olsun. Dil kursu vizesi gibi geliyor zaten bildiğim kadarıyla. Ne zaman başvurmuştun? Benim 50 gün oldu hala ses yok. Çarşamba günü yabancılar dairesinden bilgi aldık Almanya’daki süreç kapanmış birkaç güne bildirilecek demişler ama hala ses yok salı oldu.

builder17
Mesajlar: 9
Kayıt: Prş Haz 29, 2017 12:41 am

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen builder17 » Sal Oca 09, 2018 4:21 pm

builder17 yazdı:
Sal Oca 09, 2018 4:20 pm
Ama diger arkadaslar da dil kursu 've egitim yaziyirmus.benimkinde sadece dil kursu yaziyor :(

cvkogz
Mesajlar: 51
Kayıt: Cmt Nis 01, 2017 12:57 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen cvkogz » Sal Oca 09, 2018 4:52 pm

SPRACHKURS/STUDIUM yazıyor

builder17
Mesajlar: 9
Kayıt: Prş Haz 29, 2017 12:41 am

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen builder17 » Sal Oca 09, 2018 4:57 pm

cvkogz yazdı:
Sal Oca 09, 2018 4:52 pm
SPRACHKURS/STUDIUM yazıyor
Bende yazmiyor sadece SPRACHKURS yaziyor brn antalya dayim izmire gitsem degistirirler mi ?

umutherzaman
Mesajlar: 40
Kayıt: Prş Oca 11, 2018 11:11 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen umutherzaman » Prş Oca 11, 2018 11:36 pm

Arkadaşlar merhaba yakın bi tarihte almanya da master için vize başvurusunda bulunacam ankara konsolosluğuna. Şuan için halihazırda ösd b1 sertifikam özel bi üniversiteden şartlı kabulüm ve ayrıca Almanya daki bir dil kursundan iki aylık kaydım var. Tecrübelerinize dayanarak size danışmak istedim. Sizce şu durumda vize alamama gibi bi ihtimal söz konusu olabilir mi yani istedikleri tüm şartları hazırladım gibi duruyor. Şimdiden teşekkürler

herr_sieben
Mesajlar: 246
Kayıt: Pzt Kas 21, 2016 8:32 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen herr_sieben » Cum Oca 12, 2018 12:32 am

umutherzaman yazdı:
Prş Oca 11, 2018 11:36 pm
Arkadaşlar merhaba yakın bi tarihte almanya da master için vize başvurusunda bulunacam ankara konsolosluğuna. Şuan için halihazırda ösd b1 sertifikam özel bi üniversiteden şartlı kabulüm ve ayrıca Almanya daki bir dil kursundan iki aylık kaydım var. Tecrübelerinize dayanarak size danışmak istedim. Sizce şu durumda vize alamama gibi bi ihtimal söz konusu olabilir mi yani istedikleri tüm şartları hazırladım gibi duruyor. Şimdiden teşekkürler
[/
her ihtima olabilir ama görümeni net bişekilde kendini anlatarak yap bence

atakanata
Mesajlar: 178
Kayıt: Sal Kas 22, 2016 12:45 am
Konum: İstanbul

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen atakanata » Cum Oca 12, 2018 2:56 am

Bloke hesabınız veya garantörünüz yoksa red söz konusu olabilir

Bavereski
Mesajlar: 19
Kayıt: Cmt Ara 30, 2017 5:10 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen Bavereski » Cum Oca 12, 2018 9:05 am

Aekadaşlar merhaba, başvuru formuna dil kursu ve eğitimi mi işaretlemeliyim çünkü ikisinede gideceğim ve motivasyon mektubu hakkında yardımcı olabilir misiniz örnek varsa gönderir misiniz ingilizce olursa daha iyi olur ve dil olarak sadece a2 katılım belgem var sertifikam yok sorun yaratır mı bu ?

umutherzaman
Mesajlar: 40
Kayıt: Prş Oca 11, 2018 11:11 pm

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen umutherzaman » Cum Oca 12, 2018 4:11 pm

atakanata yazdı:
Cum Oca 12, 2018 2:56 am
Bloke hesabınız veya garantörünüz yoksa red söz konusu olabilir
Garantörüm ailem. Almanya da yaşıyorlar.Başka dikkat etmem gereken bir husus var mi acaba?

atakanata
Mesajlar: 178
Kayıt: Sal Kas 22, 2016 12:45 am
Konum: İstanbul

Re: Vize Ani Defteri 2018

Mesaj gönderen atakanata » Cum Oca 12, 2018 4:42 pm

umutherzaman yazdı:
Cum Oca 12, 2018 4:11 pm
Garantörüm ailem. Almanya da yaşıyorlar.Başka dikkat etmem gereken bir husus var mi acaba?
Benim de babam Almanya’da. benim başvurumun 30. Gününde kira kontratıyla babamın benim onun yanında kalacağıma dair gönderdiği bir dilekçeyi maille göndermemi istediler. 22 aralıkta Mail attım hala bekliyorum. Bu belgeleri de eklemeni öneririm.

Kilitli