Merhaba arkadaşlar,
Yaşadığım bir olay üzerinden neden Ausländerbüro’daki memurları şikayet etmeniz gerektiğini anlatmaya çalışacağım.
Son oturum uzatma işleminde Ausländerbüro‘da gerçekten kötü bir muamele gördüm ve yaşadığım şehirin Mail adresine(her şehrin vardır konuya göre yönlendirme yapıyorlar ilgili kişiye veya kurumlara bkz.Not*) Mail yazıp gönderdim. Ausländerbüro’da kötü bir muameleye maruz kaldığımı bunu resmi veya resmi olmayan bir şekilde nasıl şikayet edebileceğimi sordum.
Bir gün içinde Ausländerbüro amiri geri dönüş yaptı ve memurun adını sordu ve onunla konuşacağını söyledi. Bende memurun adını ve durumu anlatan bir Mail ile karşılık verdim.
Bu duruma gerçekten çok sevinip paylaşmak istedim aynı kişiyi ya da Ausländerbüro’yu birkaç kişi daha böyle şikayet etse durumun değişeceği kanısındayım. Çünkü üstteki amirlerin memurların kişilere nasıl davrandığı hakkında pek bilgisi yok. O yüzden çekinmeyin ve şikayet edin. Kimsenin size kötü davranmaya yabancısınız diye hakkı yok.
*Not: Bochum Ausländerbüro’yu şikayet için Mail adresi: info@bochum.de
Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
- Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
- Chrome Mobil - Bilgisayar
- Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar
Ausländerbüro‘yu şikayet
Re: Ausländerbüro‘yu şikayet
Tamam da görevlinin ismini bilmeden neyi nasil sikayet edelim? Tam olarak yasananlari sen buraya yaz bak neler yapiyoruz
Almanya da Egitim - Deutschstudent
www.deutschstudent.com
www.deutschstudent.com
Re: Ausländerbüro‘yu şikayet
Aynı görevliyi şikayet edin manasında demedim. Kötü bir muameleye maruz kaldığınızda Bochum’da veya başka şehirde çekinmeden şikayet edin diye yazdım. Bochum’da benim yaşadığım gibi bir durum yaşayan varsa bana ulaşsın.
Re: Ausländerbüro‘yu şikayet
Memurun adı Ercan Türk asıllı ama Türkçe bilmiyor bir kolu özürlü. Merak ediyorsanız durumu, amir’e attığım Mail’i de paylaşabilirim.