Giris yapamayanlarin dikkatine
  • Sifremi unuttum özelligini kullanarak yeni sifre talebinde bulunmalisiniz.
    • Öncelikle gelen maildeki linke tiklayip, yeni sifreyi aktif hale getirin
    • Daha sonra maildeki yeni sifre ile giris yapin.
    • Yeni sifre belirlemek icin giris yaptiktan sonra buraya tiklayin
  • Mail adresi güncel olmadigi icin maili alamayanlar bu baslik altinda cözüme ulasabilirler.
  • Buradan yeni sistemle ilgili hata, sikayet, tavsiye, memnuniyet vs gibi konularda fikrinizi iletebilirsiniz.

Oturum Alma Islemleri

Turk ve Alman devlet daireleri: Turk Konsoloslugu'ndaki islemler, yabancilar dairesi, saglik sigortasi, isci vizesi, askerlik, ehliyet...
Novemberrain
Mesajlar: 67
Kayıt: Cmt May 09, 2009 6:31 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen Novemberrain » Cum Eki 16, 2009 12:35 pm

http://deutschstudent.de/forum/viewthre ... post_14322


Isin gercegi ne anlamadim.Bu oturum Rathaus dan mi yabancilar polisinden mi aliniyor?
yorumcu
Mesajlar: 597
Kayıt: Cum Kas 07, 2008 6:45 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen yorumcu » Cum Eki 16, 2009 2:17 pm

Rothausoarin binasinda bu vize isleri ilgilenen bolumlerde oluyor. ortak kullaniyorlar binayi. adres bilgilerini kayit ettirdigin yere git sor. deki ben nerde vize uzatacagim onlarda sana uzatacagin adresi verirler sansliysan belkide o binadadir
Kullanıcı avatarı
Physiker
Mesajlar: 28759
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 6:15 pm
Konum: Welt
İletişim:

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen Physiker » Cum Eki 16, 2009 2:21 pm

Oturum yabancilar polisinda ( auslaenderamt veya auslaenderbehorde )

Ilk gittiginde anmeldebestaetigung ( ikametkah belgesi) ni burdan alabilirsin.. Alamazsan veya ilerde tasindiginda yeni ikametkah belgesini ( Ummeldebestaetigung ) lari rathaus dan degil bezirksamt dan alirsin.. bezirksamt da zaten genelde rathauslarin icinde olur ama bazi sehirlerde ( ornegin duisburg ) rathauslarin icinde degil baska bi yerde..
meertt
Mesajlar: 44
Kayıt: Cmt Ağu 22, 2009 8:47 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen meertt » Prş Eki 22, 2009 9:31 pm

ben universiteye duisburg dan kayitliymisim bugun essendeki yabancilaar polisine gittim belgelerim duisburgda oldugu icin essen e gonderilmesi gerekiomus ve islemlerin tamamlanmasi 1 ay surermis..ayrica 1 yillik verio oturumu bu normalmidir acaba herkese boylemi yapiolar?
Kullanıcı avatarı
Staatsmann
Mesajlar: 4910
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 10:27 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen Staatsmann » Cum Eki 23, 2009 7:51 pm

Ilk sene icin oturum 1 yildir,universiteye basladiginda 2 yillik alabilirsin..
nagihan
Mesajlar: 14
Kayıt: Cum Kas 06, 2009 2:02 am

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen nagihan » Pzt Kas 09, 2009 1:06 am

bende yine bisi sorsam;) ben bu yaz almistim pasaportumu erasmus icin tekrar uzatmam gerekio. ama wize alirken ne kadar sure icin almam gerekio? 3 aylik alsam ordan uzatmam daha mi koay olur? yoksa burdan mi uzun sureli alip gidim? hangisi daha kolay oluoo bilen war mi?
hedosss
Mesajlar: 107
Kayıt: Cmt Nis 25, 2009 3:21 am

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen hedosss » Pzt Kas 09, 2009 1:57 am

almanya vizesi icin 1 yillik pasaport almalisin daha sonra buraya gelince uzatabilirsin Tr den daha ucuz bir sekilde hemde
nagihan
Mesajlar: 14
Kayıt: Cum Kas 06, 2009 2:02 am

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen nagihan » Prş Ara 31, 2009 3:39 pm

benim okulum orda nisanda baslicak temmuzda ise biticek pasaportum haziran 2011\'e kadar oturma izni alirken bi sorun yasamam dimi? bu kadar sure yeterli mi?
deryasiegen
Mesajlar: 348
Kayıt: Cum Tem 03, 2009 12:03 am

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen deryasiegen » Cmt Oca 02, 2010 10:18 pm

yeterli.
Gurhan
Mesajlar: 359
Kayıt: Pzt Nis 13, 2009 2:08 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen Gurhan » Pzt Şub 01, 2010 4:24 am

hafta ici gidicem ikamet bildirmek icin sanirim ogunde randevu veriyorlarmis oturum alma icin benim sorunum su dil kursum bremende mecbur ordaki yabancilar polisine gidicemde okul kabulum baska bi sehirde ve bu kis semesterinda baslio bana killik yaparlarmi diye dusunuorum bu kadar suren var bu zaman vermek zorundasin gibi konsoloslukta cektiklerimden sonra acikcasi bu endisem buyuk. sizce bi sorun olurmu ? tabi bide persembe gunu 2 hafta dolacak geleli bu kadar surede niye gelmedin diye falan bisey derlermi acaba tecrubeli arkadaslar sorulari cevaplarsa sevinirim.
Kullanıcı avatarı
Staatsmann
Mesajlar: 4910
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 10:27 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen Staatsmann » Pzt Şub 01, 2010 7:52 pm

Kendimden ornek vereyim ; Zaten ilk 3 aylik bir vize var ben bunu sonuna kadar kullandim yani iki ay hicbirsey yapmadim cunku vize uzattirmaya gittiginizde o gunun tarhihnden itibaren vizeyi uzatiyorlar ve ne kadar erken gidilirse o kadar dezavantaj olur..
2 ay sonra gittigimde vizemi uzatirken ayni zamanda ikametgah belgesinide verdiler ve soru soran olmadi..Sorarlarsada cevap su olmali ; Yeni geldim kurallari bilmiyordum..Zaten ilk 3 ay icinde adresinizi bildirmeniz gerekiyor yani kanunlara uygun.

Maykel senin soruna gelince kis somestirinda baslaman sorun teskil etmez her durumda ortlama 24 ay DSH\'yi vermen icin suren var..Ve ilk vize uzatmanda 1 yillik oturum alacaksin.
Universite kabulun nereden di ?
Bir sorun cikartmazlar ama soru sorabilirler neden buradasin diye..Sende dersin Universitenin dil kursu pahaliydi ve zamanlari uymuyordu bu yuzden burada ki ucuz dil kursuna gidiyorum.
Gurhan
Mesajlar: 359
Kayıt: Pzt Nis 13, 2009 2:08 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen Gurhan » Pzt Şub 01, 2010 9:40 pm

fh krefeld den kabul zatn ole bisi sorsalar derim vize verirken akliniza gelmedimi cunki ayni subeye gitmisti belgelerim ama 2010 yani bu kis semesterna kabulum var ondan cekiniorum simdi derler senin 9 ayin var alsana 1 yil oturum 1yil sonunda veremessen basbas falan demesinler :D
Gurhan
Mesajlar: 359
Kayıt: Pzt Nis 13, 2009 2:08 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen Gurhan » Çrş Şub 10, 2010 4:48 pm

1 yillik oturumu bugun aldim okul kabulunu falanda gostertmedim 1 yilin sonunda posta gelicek tekrar gelip uzatirsin dediler calisma izni falan yazmio ama.
nagihan
Mesajlar: 14
Kayıt: Cum Kas 06, 2009 2:02 am

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen nagihan » Pzt Mar 08, 2010 12:22 pm

arkadaslar ben erasmus ogrencisi oldugum icin 90 gunluk wize alabiliomusum gelince almanyada oturum alirken uzatmam gerekiomus. bunu icin turkiyeden getrimem herhangi bi belge war mi ya da turkiyede yapamam gereken bisi?
deryasiegen
Mesajlar: 348
Kayıt: Cum Tem 03, 2009 12:03 am

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen deryasiegen » Pzt Mar 08, 2010 1:29 pm

evet var nagihan cok onemli bisey iyi ki sordun.sana trdeki okul tarafindan verilen,vize gorusmesi sirasinda da gosterecek oldugun ...2010-...201. tarihleri arasinda siegen universitesinde eramus ogrencisi olacaginini kanitlayan belge,2 adet biometrik resim gerekli.
reportr05
Mesajlar: 104
Kayıt: Sal Oca 26, 2010 11:02 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen reportr05 » Cmt Nis 17, 2010 1:22 am

auslaenderbehorde\'den aldigimiz oturma izniyle baska ulkelere gidebilir miyiz
romeo-87
Mesajlar: 463
Kayıt: Cmt Oca 03, 2009 10:11 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen romeo-87 » Cmt Nis 17, 2010 2:29 am

evet evrupa ulkelerine gidebilirsin ama senede 6ayi gecmiycek.yoksa oturumun yanar.kisa sureli tatiller icin kullanabilirsin.
ybrk
Mesajlar: 157
Kayıt: Prş Tem 15, 2010 12:09 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen ybrk » Çrş Eki 13, 2010 12:01 am

[quote]reportr05 tarafindan yazilan metin:
auslaenderbehorde\'den aldigimiz oturma izniyle baska ulkelere gidebilir miyiz [/quote]

Bildigim kadariyla gidebilirsin, zaten Avrupa Birligi sinirlari icerisinde ulkelerarasi geciste kimse kimlik, pasaport sormuyor.
Sehir icinde seyahat eder gibi geciliyor. Ama tabii sorulacagi tutar, polis kontrolu olur vs., o zaman gosterecek bir seyin olmasi lazim.
jaymz
Mesajlar: 79
Kayıt: Prş Eki 14, 2010 10:54 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen jaymz » Pzt Eki 25, 2010 7:05 pm

Merhaba Arkadaslar...

Siteyi cok uzun zamandir takip ediyorum ve sonunda uye oldum. Oncellikle bu ortami bize hazirlayan herkese kocaman tesekkurler =)

Ben Dusseldorfta ozel bir dil kursuna gidiyorum. Ismi \' IIK \' Benim dil kursunda bu ay son ayim. 8. kurdayim. Bunu bitirirsem B2 belgesini almis olacagim.

Sorun benim vizemin suresi 5 gun sonra bitiyor. Yani 1 kasimda son. Bugun rathaus\'a gittim. Kadin gec kaldin biraz cabuk ol diye biseyler soyledi =) Doldurmam icin bir kagit verdiler.

Ben ikinci kez vizemi uzaticam. oturumum var. Almanya\'da master yapmak istiyorum. Ama universiteye kayit suresi 15 ocaga kadar ve universite 15 nisanda basliyor. Universiteye daha basvurmadim. Arastirma surecindeyim.

Simdi ben vizemi bir daha uzatmam icin tekrar dil kursuna 2 aylik daha kayit mi yaptirim yoksa Dsh ya da testdaf sinavina mi basvurim ?

Ya da sinava giricem universiteye basvurucam diye dilekce gibi birsey de verebilir miyim ? Son 5 gunum kaldigi icin acele cevap yazarsaniz ve beni bilgilendirirseniz cok sevinirim. Herkese kolay gelsin =)
jaymz
Mesajlar: 79
Kayıt: Prş Eki 14, 2010 10:54 pm

Oturum Alma Islemleri

Mesajgönderen jaymz » Pzt Eki 25, 2010 10:45 pm

ayrica benim vize sadece dil kursu vizesi degil, ogrenci vizesi bunu soylemeyi unuttum. Yardim ederseniz cok sevinirim, lutfen...

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir