Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
  • Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
  • Chrome Mobil - Bilgisayar
  • Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar

En Komik Ozel Mesajlar

Biraz da eglenelim degil mi canim?...
Kullanıcı avatarı
Physiker
Mesajlar: 39259
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 6:15 pm
Konum: Welt
İletişim:

Re: En Komik Ozel Mesajlar

Mesaj gönderen Physiker » Prş Ara 28, 2017 4:30 pm

Dün gelen bir mail:

- DSH2 belgesi lazim
Cevap: Adresini yollayin göndereyim.
- Tesekkürler bakariz..
Almanya da Egitim - Deutschstudent
www.deutschstudent.com

podolski1905
Mesajlar: 136
Kayıt: Prş Oca 19, 2017 3:26 pm

Mesaj gönderen podolski1905 » Cum Ara 29, 2017 11:25 am

Physiker yazdı: Prş Ara 28, 2017 4:30 pm Dün gelen bir mail:

- DSH2 belgesi lazim
Cevap: Adresini yollayin göndereyim.
- Tesekkürler bakariz..
o degilde su ilk sayfadaki mesajlar ciddi dimi ?

Kullanıcı avatarı
Physiker
İletişim:

Mesaj gönderen Physiker » Sal Kas 26, 2019 4:00 pm

sizin gibi köklü ve asil bir üniversitenin öğencisi olmaktan gururur duyarım , saygılarımla
www.deutschstudent.com

Kullanıcı avatarı
dabadee
Mesajlar: 540
Kayıt: Çrş Eki 24, 2018 7:43 pm

Mesaj gönderen dabadee » Sal Kas 26, 2019 9:30 pm

Physiker yazdı: Sal Kas 26, 2019 4:00 pm sizin gibi köklü ve asil bir üniversitenin öğencisi olmaktan gururur duyarım , saygılarımla
Niyet mektubumu :lol:

Kullanıcı avatarı
Physiker
İletişim:

Mesaj gönderen Physiker » Pzt Ara 09, 2019 12:35 am

Merhaba, ben almanyaya yeni geldim sayılır. Ama dil bilmiyorum, dili öğrenmem için yani kursa gitmem için para gerekli. Para için çalışmam gerekli, çalışmam için alman vatandaşı olmam gerekli, alman vatandaşı olmam için yine para gerekli. Şimdilik ablamlarda kalıyorum. Ama onların kirası da o kadar büyük değil. Parayla vatandaşlık satın alabilir mişim ama param yok. Bu arada 19 yaşındayım. Lütfen ne bu durumda ne yapabilirim söyler misiniz?
www.deutschstudent.com

Kullanıcı avatarı
Staatsmann
Mesajlar: 5027
Kayıt: Sal Eki 07, 2008 10:27 pm

Mesaj gönderen Staatsmann » Sal Ara 10, 2019 4:45 am

gercek olamaz bu...
Postmodern Kommentare fundamentalistischer Mentalitaeten
Fundamentalist zihniyetlerin postmodern yorumlari

Kullanıcı avatarı
Physiker
İletişim:

Mesaj gönderen Physiker » Cmt May 02, 2020 4:11 pm

Hello my name is G.. and I m living Turkey. I want to tell you some facts.The country\'s enlightened youth and new graduates are rotting here. we have no value as a human. There\'s a reason I sent this letter to you on May 1. where the scream inside us is now up to the street is so dark now. As a woman and as a worker, we have no guarantee of life. A man harassed me when I went out to the market the other day. and I still have an ongoing harassment case in this country I can\'t get on the street wearing shorts because otherwise society and this patriarchal culture attack my freedom. I am 22 years old but feel helpless and lonely as 60 years old I really think what I did to deserve this life. I was subjected to harassment for years at school and everywhere at work and I was subjected to violence by my teachers. and a pandemic was added to all these difficulties, and the state does not help us a penny. I am a journalism senior student now and I have been reading this depertmant(from highschool) for 8 years but nobody hires me. Because there is no freedom of the press and Im a women. culture and society are so wild here we literally hate women. Can you see how dangerous this is for a young woman who wants to finish journalism? I will never be free in my beliefs and sayings if I continue living here. If you are reading this, I want you to give me a hand somehow. I don\'t want to believe that you are unscrupulous people. i don\'t belong here i was just born in hell. many young women have been killed by their boyfriends or father just because they wanted to live on their own. or killed because she was a press employee. I believe with all my heart that you would you help me and save me from this hell.
www.deutschstudent.com

time
Mesajlar: 133
Kayıt: Cum Oca 10, 2020 7:39 pm

Mesaj gönderen time » Cmt May 02, 2020 8:32 pm

Physiker yazdı: Cmt May 02, 2020 4:11 pm Hello my name is G.. and I m living Turkey. I want to tell you some facts.The country\'s enlightened youth and new graduates are rotting here. we have no value as a human. There\'s a reason I sent this letter to you on May 1. where the scream inside us is now up to the street is so dark now. As a woman and as a worker, we have no guarantee of life. A man harassed me when I went out to the market the other day. and I still have an ongoing harassment case in this country I can\'t get on the street wearing shorts because otherwise society and this patriarchal culture attack my freedom. I am 22 years old but feel helpless and lonely as 60 years old I really think what I did to deserve this life. I was subjected to harassment for years at school and everywhere at work and I was subjected to violence by my teachers. and a pandemic was added to all these difficulties, and the state does not help us a penny. I am a journalism senior student now and I have been reading this depertmant(from highschool) for 8 years but nobody hires me. Because there is no freedom of the press and Im a women. culture and society are so wild here we literally hate women. Can you see how dangerous this is for a young woman who wants to finish journalism? I will never be free in my beliefs and sayings if I continue living here. If you are reading this, I want you to give me a hand somehow. I don\'t want to believe that you are unscrupulous people. i don\'t belong here i was just born in hell. many young women have been killed by their boyfriends or father just because they wanted to live on their own. or killed because she was a press employee. I believe with all my heart that you would you help me and save me from this hell.
Aman Allahım Umarım bu Almanya'nın herhangi bir kurumuna teslim edilecek bir mektup veya belge değildir :)

Kullanıcı avatarı
Physiker
İletişim:

Mesaj gönderen Physiker » Pzr May 03, 2020 8:43 pm

time yazdı: Cmt May 02, 2020 8:32 pm Aman Allahım Umarım bu Almanya'nın herhangi bir kurumuna teslim edilecek bir mektup veya belge değildir :)
Üniversiteye diye yanlislikla bize atmis maili.
www.deutschstudent.com

duisburger
Mesajlar: 456
Kayıt: Prş Şub 05, 2009 4:42 pm

Mesaj gönderen duisburger » Pzt Mar 22, 2021 1:19 am

Yokmu yeni seyler? :lol: :lol:

Kullanıcı avatarı
Physiker
İletişim:

Mesaj gönderen Physiker » Pzr Şub 13, 2022 12:09 am

Bugün gelen bir mail:

:lol:

Özgür bey merhabalar,

Almanya'da vatandaşlik için bayan bulup kağıt üstünde evlendiriyor musunuz?

Varsa ücret ne kadar?
www.deutschstudent.com

nuran
Mesajlar: 7
Kayıt: Prş Tem 01, 2021 10:44 pm

Mesaj gönderen nuran » Prş Mar 31, 2022 11:02 pm

Physiker yazdı: Pzr Şub 13, 2022 12:09 am Bugün gelen bir mail:

:lol:

Özgür bey merhabalar,

Almanya'da vatandaşlik için bayan bulup kağıt üstünde evlendiriyor musunuz?

Varsa ücret ne kadar?
HAHHAHAH harika ya. Forumda dolaşıp moralimi düzeltmeye çalışıyorum vize beklerken, en son hep buradayız ama istisnasız:ddd Bu adamlar basitçe, ciddi değilse komik ciddiyse daha komik. İnanılmaz...

Cevapla