Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
  • Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
  • Chrome Mobil - Bilgisayar
  • Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar

Randevu Sonrasi Surec ve Eksik Belgeler

Foruma hosgeldin. Kendini bize tanitmaya ne dersin?
bestek
Mesajlar: 78
Kayıt: Sal Tem 26, 2022 5:46 pm

Randevu Sonrasi Surec ve Eksik Belgeler

Mesaj gönderen bestek » Sal Ağu 09, 2022 11:22 am

Merhaba herkese,
Diger basliklari karistirdim biraz ama ulasamadim tam aradigim bilgilere. Izmir ofisinde 27 Eylul icin vize randevum var. Randevudan birkac hafta sonra Istanbul'a gecip, vize gecince de direkt ordan binip gitmeyi dusunuyordum. Bu tarihi 30 Eylul'e cekmek durumundayim ama yalnizca cikacak herhangi bir sorunu uzaktan halledebilirsem. Randevu sonrasi surec nasil oluyor merak ediyorum ozellikle eksik evrak durumu. Evraklarim orijinalleriyle tercumeleriyle kopyalariyla tam su an ama olur da teslim ettikten sonra ekstradan bir sey istenirse tarafimdan bunu bizzat goturup Izmir ofisine mi teslim etmem gerekir yoksa kargo/mail ile ulastirma sansim da var midir? Bir diger sorum da eksik belge olmasin ve puruz cikmasin korkusu ile aslinda bende kalmasi gereken belgelerin tercume ve resmi kopyalari ile birlikte orijinallerini de randevuda teslim etmeyi planliyorum (IELTS, uni ve lise diplomalari vb), bu belgelerin orijinal kopyalari/fotokopileri yeterli midir ya da sonrasinda verecegim Istanbul adresime kargolama hizmeti var midir pasaport ile birlikte?
Eksik belge ve randevu sonrasina dair tecrubeleriniz ve tavsiyeleriniz varsa simdiden cok tesekkur ederim, herkese bol sans.
(Sanirim yanlis yere actim basligi biraz yeniyim kusura bakmayin)

whateven
Mesajlar: 63
Kayıt: Pzr Tem 17, 2022 4:46 am

Re: Randevu Sonrasi Surec ve Eksik Belgeler

Mesaj gönderen whateven » Sal Ağu 09, 2022 11:39 am

bestek yazdı: Sal Ağu 09, 2022 11:22 am Merhaba herkese,
Diger basliklari karistirdim biraz ama ulasamadim tam aradigim bilgilere. Izmir ofisinde 27 Eylul icin vize randevum var. Randevudan birkac hafta sonra Istanbul'a gecip, vize gecince de direkt ordan binip gitmeyi dusunuyordum. Bu tarihi 30 Eylul'e cekmek durumundayim ama yalnizca cikacak herhangi bir sorunu uzaktan halledebilirsem. Randevu sonrasi surec nasil oluyor merak ediyorum ozellikle eksik evrak durumu. Evraklarim orijinalleriyle tercumeleriyle kopyalariyla tam su an ama olur da teslim ettikten sonra ekstradan bir sey istenirse tarafimdan bunu bizzat goturup Izmir ofisine mi teslim etmem gerekir yoksa kargo/mail ile ulastirma sansim da var midir? Bir diger sorum da eksik belge olmasin ve puruz cikmasin korkusu ile aslinda bende kalmasi gereken belgelerin tercume ve resmi kopyalari ile birlikte orijinallerini de randevuda teslim etmeyi planliyorum (IELTS, uni ve lise diplomalari vb), bu belgelerin orijinal kopyalari/fotokopileri yeterli midir ya da sonrasinda verecegim Istanbul adresime kargolama hizmeti var midir pasaport ile birlikte?
Eksik belge ve randevu sonrasina dair tecrubeleriniz ve tavsiyeleriniz varsa simdiden cok tesekkur ederim, herkese bol sans.
(Sanirim yanlis yere actim basligi biraz yeniyim kusura bakmayin)
Ek ve eksik evrakları mail üzerinden gönderebiliyorsunuz. En azında ben öyle yapmıştım ve forumda da öyle yapan pek çok kişiye denk geldim.

Belgelerinizin orijinallerini konsolosluğa teslim etmenize hiç gerek yok, ki zaten almazlar diye düşünüyorum.

Ancak emin olmak istediğiniz konularda konsolosluğu arayıp sorabilirsiniz. Ulaşmak zor oluyor ancak en azından içiniz rahat eder.

Cevapla