Merhabalar arkadaşlar. Türkiyede yüksek lisans öğrencisiyken almanyada eş zamanlı olarak yüksek lisans öğrencisi olmak mümkün mü?
Türkiyede aynı zamanda aynı düzeyde iki farklı yerde eğitim alınmıyor diye biliyorum. Örneğin A Üniversitesinde yüksek lisans öğrencisiyken B Üniversitesinde yüksek lisans öğrencisi olunmuyor. Bir üniversitedeki kaydı mutlaka sildirmek gerekiyor. Almanyada da bu durum aynı mı?
Giriş sorunu yaşayan kullanıcılarımızın dikkatine - Gönderilen form geçersiz hatası
- Sistem güncellemesi sonrasında, giriş sorunu yaşıyorsanız lütfen aşağıdaki tarayıcı cookie (çerez) temizleme adımları uygulayın.
- Chrome Mobil - Bilgisayar
- Safari (iPhone ve diğer Apple cihazları) Mobil - Bilgisayar
Yüksek lisans öğrencisiyken Almanyada yüksek lisans yapmak
-
Tomato1324
- Mesajlar: 13
- Kayıt: Cmt Haz 15, 2019 7:22 pm
-
Tomato1324
- Mesajlar: 13
- Kayıt: Cmt Haz 15, 2019 7:22 pm
Re: Yüksek lisans öğrencisiyken Almanyada yüksek lisans yapmak
Ayrıca sormak istediğim bir soru var. Yüksek lisans diploma notum 2.83 olacak 4 üzerinden. Sitenizden öğrendiğim kadarıyla birçok üniversite 3.00 ortalama istiyormuş. Doktora konusunda hizmet verilmediğinin farkındayım. Fakat üniversitelerin sayfalarında bu tür bilgilere rastlayamadım. Doktorada 3.00+ şartı olmadığını bildiğiniz üniversiteler var mı?
Ek olarak, lisans diploma notum da 2.83. Alman not sistemine göre hesapladığımda 2.75 oluyor. Bu puanla yüksek lisansa kabul alma ihtimalim nedir?
Şimdiden cevap verenlere teşekkürler.
Ek olarak, lisans diploma notum da 2.83. Alman not sistemine göre hesapladığımda 2.75 oluyor. Bu puanla yüksek lisansa kabul alma ihtimalim nedir?
Şimdiden cevap verenlere teşekkürler.
-
zeitreisender
- Mesajlar: 7
- Kayıt: Çrş Haz 03, 2026 8:39 am
Re: Yüksek lisans öğrencisiyken Almanyada yüksek lisans yapmak
Süreç nasıl ilerledi acaba?